امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شوش نیازمند توسعه اند 

فرماندار شوش بر توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش حبیب خبر، "محسن حویزه" روز چهارشنبه در دیدار با معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر رفع مشکل ها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: از دانشگاه علوم پزشکی  چندی شاپور اهواز انتظار می رود با مشارکت بنیادهای خیریه و نهادهای مردمی طرح ها و پروژه های بهداشتی و درمانی را در شهرستان شوش اجرا و توسعه دهد.

او افزود: طرح های بهداشتی و درمانی باید با اولویت مناطق محروم و روستایی شهرستان اجرا شود تا همه مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

"حویزه" در این دیدار- که بخشدار مرکزی، مدیرشبکه بهداشت و درمان و رییس مرکز بهداشت شوش حضور داشتند- از وجود ظرفیت مشارکت بنیادهای خیریه و نهادهای مردمی برای اجرای طرح ها و پروژه های بهداشتی و درمانی در شهرستان شوش خبر داد و خواستار تخصیص اعتبارات ویژه به شهرستان شوش برای اجرای طرح های بهداشتی و درمانی شد.

* ۴ طرح بهداشتی در شهرستان شوش بهره برداری می شود

در ادامه معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان از تکمیل و بهره برداری چهار طرح بهداشتی شهرستان شوش تا اواخر امسال خبر داد و افزود: شهرستان شوش برای تکمیل زیر ساخت های بهداشتی و درمانی نیازمند اعتبار ویژه است.

دکتر "مهرداد شریفی" گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ شوش با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، خانه بهداشت روستای صالح داوود با ۴۰ درصد پیشرفت، پایگاه سلامت مسکن مهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز خانه بهداشت روستای علی اصغر ( تکمیل) و تا اواخر امسال به بهره برداری می رسند.

او با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز به شهرستان شوش برای رفع نواقص و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان گفت: برای رفع کمبودهای این بخش باید اعتبارات ویژه ای به این شهرستان اختصاص یابد.

شریفی از فرماندار شوش خواست برای تحقق اهداف حوزه سلامت در این شهرستان دستگاه های اجرایی را موظف کند تا پشتیبان مرکز بهداشت باشند تا بتوان خدمات بهداشتی را به همه مردم این شهرستان ارایه کرد.

او اقدامات صورت گرفته در زمینه جذب اعتبارات بیمه روستایی و نیز تجهیز و بازسازی مراکز بهداشتی در شهرستان شوش را ستود.

گفتنی است: معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان و کارشناسان گسترش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سفر به شوش از مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و آزمایشگاه مرکزی شوش بازدید کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید