امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیران هم خانواده وزارت فرهنگ در اهواز گردهم آمدند

دستگاه های هم خانواده و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خوزستان، برای هم افزایی و استفاده از ظرفیت یکدیگر، گردهم آمدند.

به گزارش حبیب خبر، براساس رویکرد دولت سیزدهم و اهداف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد هماهنگی، همراهی و هم اندیشی میان دستگاه های فرهنگی، اداره های کل اوقاف و امور خیریه، کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر خوزستان با هماهنگی، پیگیری و دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین  نشست هم اندیشی خود را برگزار کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان، اظهار کرد: با نظر وزیر محترم برگزاری این نشست ها بسیار ضروری و موثر است تا با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های هم خانواده برنامه های فرهنگی به نحو احسن اجرایی شوند.

مجید منادی، با اشاره به خلا برگزاری این نشست ها گفت: با رویکردی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم این نشست ها به صورت منظم و در راستای اهداف فرهنگی استان برگزار می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر لزوم اجرایی شدن چنین نشست های هم اندیشی در سطح معاونان و مدیران دستگاه ها تاکید کرد و گفت: با قرار گرفتن این دستگاه ها در کنار یکدیگر و با هم افزایی می توانیم برنامه های مشترک فرهنگی، هنری، اطلاع رسانی و رسانه ای در سطح استان داشته باشیم. همچنین برگزاری نمایشگاه خدمات مجموعه بزرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از این طرح های پیشنهادی است.

او افزود: ظرفیت های ادارات می تواند در خدمت یکدیگر و هماهنگ با اهداف اصلی وزارت متبوع باشد.

در این نشست مدیران حاضر به بیان طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند و مقرر شد: جلسه هم افزایی دستگاه های اجرایی به صورت منظم و با تعیین دبیر خانه تشکیل شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید