امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرگرد بهمئی: در ترویج (سیره شهدا) رسانه‌ها نقش مهمی دارند 

مسوول بسیج رسانه‌ای خوزستان گفت: رسانه‌ها، نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن سیره شهدا بر عهده دارند و در این مسیر گام بردارند.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، سرگرد سجاد بهمئی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای رسانه خوزستان و رونمایی از یادمان شهید غلامرضا رهبر در دفتر خبرگزاری ایرنا بیان کرد: بسیار مفتخریم که این یادمان همزمان با هفته دفاع مقدس در یکی از رسانه‌های معتبر استان رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کشور ۳۲۳ شهید رسانه‌ای داریم که ۱۶ نفر از آنها متعلق به خوزستان هستند افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که در حوزه شناسایی و انعکاس منش و رفتار شهدا اقدام کنیم. امیدوارم با اشاعه درست سیره شهدا در سطح جامعه، فضای خوبی ایجاد شود.

مسوول بسیج رسانه خوزستان به افتتاح یادمان‌های شهدا در دفاتر رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: سیره شهدا باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و رسانه‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی در این زمینه، نقش مهمی ایفا کنند.

وی ایمان واقعی رزمندگان و شهدا، وحدت و ولایت فقیه را سه مولفه مهم در پیروزی و شکل‌گیری مسیر انقلاب عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، با رهبری امام (ره) توانستیم در مقابل هجمه‌های دشمن و حمله ناجوانمردانه آنها ایستادگی کرده و ذره‌ای از خاک این کشور را ندهیم.

بهمئی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر بیان کرد: امروز باید در حوزه جنگ نرم اقدامات مفید و موثری انجام داد و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی در ادامه به طرح "هر دفتر رسانه یک یادمان شهید" اشاره کرد و افزود: خوزستان ۱۶ شهید رسانه‌ای دارد و بنا داریم دفاتر مهم رسانه‌ای استان را به نام این شهدا نامگذاری کنیم البته از نام دیگر شهدا برای مابقی دفاتر رسانه‌ای استان استفاده خواهیم کرد.

مسوول بسیج رسانه‌ای خوزستان گفت: برای اولین بار در خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه مرجع استان، یادمان شهید غلامرضا رهبر را افتتاح خواهیم کرد تا یاد و خاطر شهدا گرامی داشته شود.

وی ضمن تشکر از مسوولان و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی یکی از رسانه‌های مهم استان بوده که در حوزه امیدآفرینی، تحقق شعار امسال و دستاوردهای دولت اقدامات موثری انجام داده است.

بهمئی در پایان به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان در اسفندماه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تداوم راه شهدا در جامعه داشته و قطعا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره بسیار موثر هستند.

گفتنی است: تجمع ۵۰ هزار نفری بسیجیان استان خوزستان و همچنین تجمع پنج هزار نفری بسیجیان شهر اهواز روز چهارشنبه پنجم مهرماه در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید