امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اقتدای جهادگران نیشکر به مدافعان وطن 

۳۱ شهریور، یادآور آغاز حماسه‌ی دلیرانه‌ مردان و زنانی است که در دفاع از کیان ایران اسلامی، راه سرخ‌شان هر سال گرامی داشته می‌شود.

به گزارش حبیب خبر، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اتحاد را رمز مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: بر همین اساس، شعار هفته دفاع مقدس امسال بر این محور انتخاب شده است: «ما متحدیم». این اتحاد و یکپارچگی، در همه امور، پیروزی و پیشرفت را به دنبال دارد؛ گاهی در سنگر جبهه و زمانی در عرصه تولید.

دکتر عبدعلی ناصری، افزود: چرخش چرخ صنعت نیشکر در دلِ شهریور، ثمره همین اتحاد و ایثارِ راست قامتان جاودانه‌ای است که در آخرین روزِ شهریور ۵۹ در حماسه هشت سال دفاع مقدس، از جان شان گذشتند و امروز حماسه بی‌پایان‌شان، در جبهه تولید امتداد یافته است.

او ادامه داد: این روز، یادآور آغاز حماسه‌ی دلیرانه‌ مردان و زنانی در دفاع از کیان ایران اسلامی است که راه سرخ‌شان هر سال گرامی داشته می‌شود. روایت آن روزهای حماسی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان این سرزمین، گنجینه غنی از چگونه زیستن و صدایی رسا در فرهنگ ایستادگی و مقاومت ملت سترگ ایران است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: اراضی صنعت نیشکر، روزگاری صحنه نبرد حق علیه باطل بود و امروز به سنگری برای تولید و اقتصاد مقاومتی تبدیل شده و در زمین‌های لم‌یزرع و پر از مین، نیشکر قد کشیده است.

بخش عمده ای از زمین‌های دو واحد نیشکری میرزا کوچک خان و امیرکبیر، منطقه عملیاتی بود و اخیرا هم از یادمان دفاع مقدس رونمایی شده و تلاش بر این است گردشگری دفاع مقدس در این مناطق رونقی دوباره پیدا کند.

دکتر ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهیدان و ایثارگران ایران اسلامی و همچنین رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تبریک و تهنیت گفت و از خداوند منان سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات مقام معظم رهبری خواستار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید