امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان امروز در جلسه راهبردی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان از انتشار فراخوان رویداد رسانه‌ای «تیتر ماندگار» در سطح خوزستان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "هوشنگ نوبخت" یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال خوزستان را- که در بستر رسانه برگزار می‌شود- برگزاری رویدادی رسانه‌ای با عنوان «تیتر ماندگار» دانست و گفت: بنا به ضرورت باید درباره تولید محتوای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس به گونه‌ای عمل کنیم که همه طیف‌ها، سلایق و اقشار مختلف بتوانند مخاطب این مناسبت ارزشی شوند.

 واقعیت این است که دوران حماسه و ایثار متعلق به همین مردم بوده و همین مردم هم باید مخاطب و مجری برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشند لذا ضرورت دارد که اصحاب رسانه استان به عنوان نماینده افکار عمومی و پل ارتباطی با جامعه نسبت به این مهم نقش آفرینی کنند.

 او افزود: یکی از نقاط ضعف اصحاب رسانه به ویژه جوانانی که تازه وارد این عرصه شده‌اند، تکنیک «تیتر نویسی» است. به همین دلیل، تمرکز رویداد رسانه‌ای‌مان را در موضوعات دفاع مقدس با محوریت «تیتر» و اهمیت آن در رسانه منتشر کردیم تا محکی جدی برای رسانه‌های استان در این حوزه باشد.

 نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان یادآور شد: در این فراخوان از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان خواسته شده آثار تولیدی خود را با محوریت «گزارش، یادداشت و خبر» با تمرکز بر تیتر نویسی و موضوعاتی همچون «فرهنگ دفاع مقدس»، «دفاع مقدس و جنگ نرم»، «نقش رسانه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس» و «ظرفیت‌های خوزستان در گردشگری جنگ» از دهم مرداد تا دهم شهریور ماه از طریق نرم افزارهای «سروش، ایتا، بله و روبیکا» به شماره 09012432235 ارسال کنند.

این کارشناس رسانه گفت: آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد استانی توسط سه پیشکسوت رسانه ارزیابی و داوری می‌شوند و در آیینی از سه اثر یا تیتر برگزیده با تقدیم لوح سپاس و هدایایی نفیس قدردانی خواهیم کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید