امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 سرمست ز پیگیری

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از صدور مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، دکتر"محمدحسین سرمست" در چهارم شهریور ۱۴۰۲ مصادف با روز کارمند گفت: پس از پیگیری‌های مستمر و اقدامات تخصصی و کارشناسی لازم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاسیس دانشکده پرستاری در شهرستان مسجدسلیمان موافقت کرد و این موضوع در مکاتبه‌ای رسمی به دانشگاه ابلاغ شد.

او اظهار امیدواری کرد: این خدمت ماندگار و ارزشمند، موجب پیشرفت بیش از پیش بهداشت و درمان در منطقه شود.

سرمست از تلاش‌های مستمر نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در این باره قدردانی کرد.

حبیب خبر: چه قدر از "پیگیری‌های مستمر و اقدامات تخصصی و کارشناسی لازم" دکتر سرمست و همکاران اش در تفهیم این موضوع به اهالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شادمان و سرمست شدیم که در نهایت پس از موافقت، موضوع را هم در مکاتبه‌ای رسمی به دانشگاه ابلاغ کردند."

بی شک اگر پیگیری‌های مستمر و اقدامات تخصصی و کارشناسی لازم در هر کاری نباشد آب از دستان وزارت خانه ها نه برای مردم نه برای شهرستان ها و نه حتا روستاها نمی چکد!

چه خوب که ما در استان مان افراد پیگیر و متخصصی همچون "سرمست" ها داریم در غیر این صورت نمی دانستیم چه گونه با دست های کوتاه، خُرماهای برنخیل شهرها و مردم مان را از دل دولتمردان پایتخت نشین بچینیم!  

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید