امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بستر مطالبه‌گری را برای مردم فراهم می کنیم 

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان این نکته که در حال فراهم کردن بستر مطالبه گری برای مردم هستیم تا مسوولان پاسخگو باشند؛ گفت: تبیین و اطلاع رسانی مواضع، فعالیت ها و جهادگری ها در برهه های زمانی مختلف کشور توسط خبرنگاران در حال انجام است.

به گزارش حبیب خبر، سید احمد موالی زاده با حضور در تحریریه ایسنا ضمن گرامی داشت روز خبرنگار افزود: رسالت خبرنگاری بسیار والا و گران قدر است و چیزی از معلمی کم ندارد. جهاد تبیین در همین راستا است و خبرنگاران عملا کار جهاد تببین را بر عهده دارند.

موالی زاده گفت:  نکته حایز اهمیت ایسنا این است که یک فضای دانشگاهی دارد و متعلق به دانشگاه است. ایسنا می تواند پیشرفت ها و رشد علمی کشور را به دنیا نشان دهد. بحث های علمی اولویت ما در جهاد تببین است و از این رو ایسنا در راس و مرز جهاد تبیین قرار دارد زیرا می تواند دستاوردهای علمی و دانشگاهی را به عرصه ظهور و اطلاع رسانی کند.

او همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های دانشگاهی خوزستان، خاطرنشان کرد: فعالیت های جهاد دانشگاهی باید به زبان ساده به گوش مردم برسد تا همه از فعالیت های این مجموعه توانمند آگاه شوند.

سرپرست فرمانداری اهواز در پایان درباره مشکل های شهر اهواز گفت: مردم مطالبه گری نمی کنند البته باید بستر مطالبه گری فراهم شود. مردم باید از مسوولان مطالبه گری کنند که برای شهر چه کار کرده اند. در این زمینه در حال فراهم کردن بستر مطالبه گری برای مردم هستیم تا مسوولان پاسخگو باشند و قطعا با این کار مسوولان نیز بهتر می توانند عمل کنند.

* می توانیم به جوان سازی جمعیت در کشور کمک کنیم

همچنین در این نشست رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با ارایه دستاوردهای این سازمان در بخش های مختلف عنوان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد دانشگاهی جزو استوانه های این انقلاب است و صبحت های حضرت آقا از جهاد دانشگاهی مدال افتخاری بر سینه ما است.

حسن محمدی مجد افزود: در جهاددانشگاهی خوزستان مجموعه پزشکی داریم که شعبه ای از رویان است و با حمایت های انجام شده در این مرکز  توانسته ایم تولد دو هزار و پانصدمین طفل را جشن بگیریم.

او عنوان کرد: اگر مجموعه پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان را توسعه دهیم می توانیم به جوانسازی جمعیت در کشور کمک شایانی کنیم.

او افزود: در مباحث فنی و مهندسی در حوزه های شیمی، برق و مکانیک در جهاد دانشگاهی خوزستان در حال انجام اقدامات بسیار موفق و خوبی هستیم. برای مثال در حوزه مکانیک ۸ هزار قلم از تجهیزات صنعت نفت را بومی سازی کردیم و همچنین یک خط تولید مته های حفاری داریم که در حال تولید مته های حفاری است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه علمی است که در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در حال انجام اقدامات بسیار خوب و موثری در استان است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید