امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مخابرات خوزستان سراپا گوش شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری ارتباطات مخابراتی در خوزستان در دهه محرم ۱۴۰۲ با تمهیدات و اقدامات انجام شده خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "رحیم فلاح زاده" در گفت و گو با روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی گفت: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در تمام مناطق شهری و روستایی خوزستان در تاسوعا و عاشورای حسینی، تمهیدات لازم برای پایداری ارتباطات مخابراتی انجام شده و مشکلی وجود ندارد و ارتباطات مخابراتی پایدار و نرمال است.

او توسعه شبکه فیبرنوری و نصب و راه اندازی سایت های پرسرعت در مناطق زیارتی و افزایش ظرفیت سایت ها، افزایش پهنای باند دیتای ثابت و همراه، پایش لحظه ای شبکه های ارتباطی، تأمین تجهیزات رزرو و باطری، دیزل و سوخت مورد نیاز را از جمله کارهای انجام شده برای پایداری شبکه ارتباطی عنوان کرد.

به گفته فلاح زاده: به منظور آماده سازی شبکه برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات، کشیک محرم در ستاد و مراکز مهم فنی، نوبت کاری دفاتر خدمات ارتباطی، مراکز شبانه روزی و پشتیبانی فنی و پاسخ گویی در حوزه تلفن ثابت و سیار همچنان فعال اند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: برای حفظ پایداری سیستم های انتقال و ارتباطات و صیانت از مسیرهای فیبر نوری درون شهری و برون شهری در مقابل هرگونه آسیب و همچنین برای رفع خرابی احتمالی و نرمال کردن شبکه های ارتباطی، گروه های فنی و تیم های عملیاتی خود را به صورت آماده باش مستقر کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید