امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آمادگی ۵۶۰ کارشناس بهداشتی برای ارایه خدمات به زایران اربعین

 معاون اجرایی مركز بهداشت خوزستان از آمادگی ۵۶۰ کارشناس بهداشتی برای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

 با توجه به نزدیک شدن به آیین اربعین حسینی و لزوم آمادگی حوزه سلامت برای ارایه خدمات بهداشتی به زایران اربعین حسینی، معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان با همراهی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و مدیر سلامت محیط و کار از مرز چذابه و شهرک مواکب بازدید کردند.

 به گزارش حبیب خبر، دکتر مهرداد شریفی در این باره به خبرنگار ما گفت: حوزه سلامت با بهره گیری از ظرفیت ۵۶۰ کارشناس بهداشتی برای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی (ع) آماده است.

 معاون اجرایی مركز بهداشت خوزستان ضمن بازدید از بسترهای مربوط به حوزه سلامت به ویژه آب و فاضلاب و همچنین پسماند عنوان کرد: در کمیته استانی اربعین نیز- که به ریاست معاون عمرانی استانداری و مدیران کل استان در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد- با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت اعلام آمادگی کردیم.

 دکتر شریفی اظهار کرد: در این جلسه انتظارات حوزه سلامت در زمینه تامین آب بهداشتی و پایدار و همچنین یخ سالم و بهداشتی، دفع بهداشتی فاضلاب، جمع آوری و دفع پسماند های عادی و عفونی به صورت بهداشتی، نظارت بر طبخ و توزیع مواد غذایی، رعایت زمان سرو غذا و آموزش موکب داران بیان شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید