امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فلاح زاده: شبکه تلفن ثابت در اهواز توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه شبکه تلفن ثابت در قالب طرح نجما با نصب تجهیزات فنی نسل جدید در اهواز خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، رحیم فلاح زاده گفت: به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین شبکه ارتباطی تلفن ثابت و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، طرح برگردان کافو‌های مسی و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته باهدف عملیاتی شدن نهضت جهادی فیبر نوری مخابرات تا منازل در قالب طرح ملی نجما در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه و همکاری کارکنان در مخابرات اهواز به منظور ارایه خدمات رسانی بهتر به مشترکان تلفن ثابت و ارتقای کیفیت ارتباطات این شهرستان تعداد ۳۷ دستگاه پیشرفته کافوی نوری در سطح مراکز تلفن ثابت این کلان شهر نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده ادامه داد: این تجهیزات پیشرفته مخابراتی جدید، در مناطق مختلف اهواز که زیر پوشش کافو‌های نوری قدیم و مسی بودند، جایگزین و نصب و راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی و برگردان کافو‌های نوری پیشرفته و جدید و همچنین با نصب کامل و اجرایی شدن عملیات  جایگزینی کافو‌های نوری به جای مسی و با افزایش یافتن ظرفیت شبکه، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در مناطق جدید ساخت و فاقد امکانات فنی شبکه، امکان پذیر خواهد شد.

این مقام مسوول گفت: با نصب و راه اندزی کافو‌های نوری پیشرفته، مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت این تکنولوژی جدید، از پهنای باند بیشتر و با کیفیت بهتر نسبت به کافو‌های مسی خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر نوری دریافت کنند.

نصب و راه اندازی تجهیزات فنی مخابراتی کافوی نوری با رعایت اصل مشتری مداری و در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران در مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارایه خدمات نوین ارتباطی در نقاط مختلف استان همچنان در حال انجام است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید