هوای ۸ شهر خوزستان ناسالم شد

هوای "ناسالم" ارزش خبری ندارد!

هوای

 شاخص کیفی هوای هشت شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.

به گزارش حبیب خبر و طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور در روز جاری (چهارم خرداد ماه ۱۴۰۲) شاخص کیفی هوای شهرهای مسجدسلیمان ۲۶۳ AQI، ماهشهر ۱۵۸ AQI، اهواز ۱۵۵ AQI و دشت آزادگان ۱۵۴ AQI ثبت شده که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی (قرمز) است.

بر اساس این وضعیت افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

این میزان در شهرهای شادگان ۱۴۲ AQI، خرمشهر ۱۳۶ AQI، شوشتر و دزفول ۱۳۲ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های حساس است.

بر اساس این وضعیت افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

* حبیب خبر: از آنجا سالی سیزده ماه هوای بسیاری از شهرهای خوزستان ناسالم است از مرکز پایش هوای کشور و نیز خوزستان درخواست می کنیم: از این پس روزهایی را که هوای شهرها و روستاه های خوزستان سالم هستند اعلام کنند؛ چرا که روزهای ناسالم که عمری است خوزستان را درآغوش گرفته اند- ارزش خبری ندارند و این روزهای سالم است که ارزش خبری دارند؛ البته اگر روزهای سالمی وجود داشته باشد!

* شاهین بهرامی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsآلودگی هوا, هوای ناسالم, سلامت خوزستان