حضور مسوولان بهداشت خوزستان در اندیکا؛

فرماندار: حل مشکل های اندیکا نیازمند کار و روحیه بسیجی است

فرماندار: حل مشکل های اندیکا نیازمند کار و روحیه بسیجی است

 فرماندار اندیکا، حل مشکل های حوزه مسوولیت خود را با توجه به محرومیت آن، نیازمند کار و روحیه بسیجی دانست.

 به گزارش روز چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲ پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "امراله نوذری" در نشستی- که با حضور معاون جرایی بهداشت خوزستان و مسوول توسعه  معاونت بهداشت در فرمانداری شهرستان برگزار شد- به بررسی مشکل های عمرانی، تجهیزاتی،  دارویی و سایر کمبودها پرداخت و ضمن تشکر از حضور دکتر شریفی و مهندس موگهی، تاکید کرد: حل مشکل های شهرستان با توجه به محرومیت آن نیازمند کار و روحیه بسیجی است که بحمدلله با وجود مسوولان دغدغه مند علوم پزشکی جندی شاپور و امثال دکتر شریفی، شاهد توسعه بیشتر بهداشت و درمان شهرستان در آینده نزدیک خواهیم بود.

 در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا، ضمن تشکر از حمایت های مالی، تجهیزاتی و دارویی در سال گذشته که به صورت ویژه نسبت به اندیکا صورت گرفت به بیان گزارشی درباره  مسایل مورد بحث پرداخت.

منصور پورحسین زاده گفت: در حال حاضر ۱۱ پروژه عمرانی فعال در شهرستان در حال اجراست. همچنین مجوز مناقصه ۱۰ پروژه برای اندیکا صادر شده و ۳ پروژه هم در صف مجوز مناقصه قرار گرفته است.

در پایان دکتر مهرداد شریفی معاون جرایی بهداشت خوزستان به بیان کمک های مالی، تجهیزاتی و دارویی که در یک سال گذشته به اندیکا اختصاص یافته پرداخت و قول مساعد داد در رفع مشکل های ذکر شده از جمله مجوز خودروی کمک دار، موتور سیکلت، تجهیزات پزشکی و  پرسنلی نگاه ویژه ای به اندیکا داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsبهداشت خوزستان, شهرستان اندیکا, حبیب خبر، امراله نوذری, دکتر مهرداد شریفی, روحیه بسیجی