دانشی در بازدید نوروزی از تاسیسات اهواز۳:

آینده پیش روی صنعت نفت جنوب درخشان است

آینده پیش روی صنعت نفت جنوب درخشان است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید نوروزی از تاسیسات اهواز۳ آینده پیش روی صنعت نفت جنوب را درخشان دانست.

به گزارش ششم فروردین ۱۴۰۲ حبیب خبر، علیرضا دانشی با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و بازدید از تاسیسات اهواز ۳ با کارکنان این شرکت دیدار کرد و ضمن بررسی وضعیت تاسیسات و روند تولید در جریان آخرین گزارش‌های کاری و معیشتی کارکنان عملیاتی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هیات همراه در پایان این بازدید، با حضور در نمازخانه تأسیسات اهواز ۳ در نشستی به گفت و گو با کارکنان پرداخت و با ابراز خرسندی از روند تولید در این شرکت، آینده پیش روی صنعت نفت جنوب را درخشان ارزیابی کرد و گفت: آنچه در یک سال گذشته و از آغاز دولت سیزدهم به چشم می‌خورد با آنچه که در دولت قبل رقم خورد بسیار متفاوت است و این تفاوت نشان از آغاز فصل نوینی در صنعت نفت کشور دارد.

او افزود: ما در شرایطی کار را تحویل گرفتیم که با انبوه بدهکاری‌ها، پروژه‌های برزمین مانده، تاسیسات فرسوده، بخشنامه‌های مخل در کار تولید و همچنین انبوه کالاهای دپو شده در انبارها به دلیل نبود سیستم انبارداری و نابه سامان روبه‌رو بودیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: با این شراط خوش بختانه توانستیم با همت و تلاش کارکنان صنعت بر همه مشکل ها غلبه کنیم و با طرح برنامه‌های ۳ و ۵ ساله روند پیشرفت و بهبود را سرعت بخشیم.

او آخرین وضعیت طرح جمع آوری گازهای همراه منطقه شرق کارون تشریح کرد و گفت: جمع آوری گازهای همراه این منطقه در حوزه اختیارات پالایشگاه بیدبلند است که در دولت قبل نهایت پیشرفت کار حدود ۱۲ درصد بود اما در یک سال گذشته و در دولت سیزدهم به حدود ۴۵ درصد رسیده است که امیدواریم جمع آوری گازهای منطقه تا یک سال آینده به صورت اجرا کامل شود.

گفتنی است: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون پیش از سخنان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تشریح دستاوردهای شرکت کارون گفت: شرکت کارون به همت و تلاش کارکنان خدوم آن و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز، همیشه از برنامه پیش بینی شده جلوتر بوده است و در بسیاری از امور توانستیم ابتکاراتی را به نمایش بگذاریم.

حسن شهرویی افزود: هرچند در ابتدای کار ما با انبوه مشکل ها و مسایل مواجه بودیم اما با برنامه ریزی دقیق و پشتکار کارکنان توانستیم بر همه مشکل ها غلبه کنیم و به مسیر پیشرفت بازگردیم.

خبرنگار: حبیب اله بهرامی بیرگانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsبازدید نوروزی, علیرضا دانشی, تاسیسات اهواز۳, شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون, حسن شهرویی