پیام "دانشی" به مناسبت ۲۹ اسفند، سال نو و ماه مبارک رمضان

پیام دانشی به مناسبت ۲۹ اسفند، سال نو ماه رمضان

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، عید نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارك رمضان پیامی صادر کرد.

یه گزارش حبیب خبر، متن پیام علیرضا دانشی به این شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار  يا مدبرالليل والنهار

يا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن‌الحال

ملی شدن صنعت نفت ایران در ۲۹ اسفند سال ‌۱۳۲۹، نقطه عطفی در تاریخ سیاسی، اقتصادی و مبارزات ملت ايران برای نجات سرمایه‌های ملی از چنگال بیگانگان به شمار مي‌رود؛ رويدادي سترگ كه در هفت دهه گذشته، منبع الهام و منشاء اتفاقات و حوادث گوناگونی در عرصه‌هاي صنعتي، اقتصادي و اجتماعي بوده است.

 بی‌گمان بخش مهمی از اهداف و آرمان‌های نهضت ملی شدن نفت، هم در زمان وقوع و هم در سال های پس از آن، مستقيم و غيرمستقيم به فعالیت‌ها، عملكرد و دستاوردهای مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گره خورده و ارتباط تنگاتنگ داشته است.

 مجموعه‌اي بزرگ كه به‌عنوان قطب اصلي توليد نفت ايران، در ادوار مختلف پیشران توسعه اقتصادی کشور بوده و با وجود هجمه‌ها و تحریم‌های پي‌درپي دشمنان در چهار دهه گذشته، همواره نقش اثرگذار خود در توسعه و پیشرفت کشور را ايفا نموده است.

در سالي كه گذشت، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، با وجود تمامي مشكلات ناشي از تحريم‌ها، با همت عالی، روحيه جهادي و توانمندی كم‌نظير کارکنان، حمايت‌هاي بي‌شائبه وزارت نفت و شركت ملي نفت ايران، برنامه‌ريزي دقيق و استفاده مؤثر از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي سازمان، توانسته است فرصت و امكان لازم برای رشد و ارتقای فعالیت‌های داخلی و حضور مؤثرتر شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت و گاز را ايجاد و زمينه تحقق اکثرِ اهداف از پیش تعیین شده را فراهم نمايد.

پيگيري، تکمیل و راه‌اندازی بخش مهمي از پروژه‌ها، عمل به برنامه و تحقق اهداف توليد، انعقاد قراردادهای متعدد با شرکت‌های ایرانی (دانش بنیان) و پيگيري طرح‌های نگهداشت توان تولید و در کنار آن اهتمام به مسئولیت‌های اجتماعی و حضور داوطلبانه در کنار مردم در حفظ و ارتقاي سرمايه اجتماعی، بخشي از تلاش موفق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، براي عبور از چالش‌ها و بهره‌گيري از فرصت‌‌هاي پيش رو بوده است.

 توفيقي كه با اتكال به الطاف خداوند بزرگ و اتکای به همت، دانش، توان و تلاش نيروهاي مؤثر شاغل در صف و ستاد حاصل آمده و به برداشتن گام‌های بلند در مسير اعتلای صنعت نفت و ایران عزيز منجر خواهد شد- ان‌شاء الله.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز رویداد غرورآفرین ملی‌شدن صنعت‌نفت، از خدمات بی‌شائبه همه همکاران ارجمند و خانواده‌های گرامی آنان به‌عنوان پشتوانه‌های اصلیِ توليد، صمیمانه سپاسگزاري و قدرداني نموده و حلول سال نو، نوروز باستاني و بهار طبیعت را در تقارن با ماه مبارك رمضان و بهار پرطراوت قرآن، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 از خداوند منان سالی سرشار از موفقیت، سلامت و برکت برای تمامی هموطنان به‌ویژه همکاران شاغل در صنعت نفت مسالت دارم.

علیرضا دانشی 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsحبیب خبر, متن, علیرضا دانشی, پیام تبریک* سال نو, روز ملی شدن نفت, ماه رمضان