امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل بهره برداری نفت و گاز گچساران از توفیق این شرکت در افزایش تولید به سطح ۵۵۰ هزار بشکه در روز خبرداد.

به گزارش حبیب خبر، مهرداد کاهکش در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران- که به صورت ویدیوکنفرانس با مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد- اظهار کرد: در طول این مدت تمام تلاش ما مطابق با نیاز روز کشور بوده و بر این اساس ایمن سازی خطوط و تاسیسات به دلیل افزایش تولید در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است.

او ادامه داد: با اقداماتی که در این مدت انجام شده موفق شدیم تولید روزانه نفت را از 220 هزار بشکه به 550 هزار بشکه در روز برسانیم و به دنبال تولید حداکثری هستیم .

کاهکش تصریح کرد: در اوج سرمای زمستان نیز با اقداماتی که در این شرکت صورت گرفت میزان گاز تولیدی را به برای رفاه حال مردم افزایش داده ایم‌.

وی به راه اندازی ایستگاه های تقویت فشار ضعیف ۱،۲،۳ و ۴ و فشار قوی ۳ نیز اشاره کرد و افزود این اقدامات با تلاش شبانه روزی شبانه روزی کارکنان این شرکت صورت گرفته است.

کاهکش به بازسازی ناوگان ترابری اشاره کرد و گفت: برای افزایش تولید در این مدت خودروهای سبک و سنگین به صورت ویژه بازسازی شده است و دو خودرو تعمیر سیار و یک خودرو فرماندهی ستاد بحران در کنار تانکر آب و فوم برای ایمنی انجام‌شده است.

مدیرعامل نفت گچساران به ساخت مسیر خط لوله مجموعه یازده اشاره کرد و گفت: این اقدام بزرگ توسط ناوگان ترابری این شرکت انجام شد.

وی به بازسازی منازل سازمانی شرکت برای رفاه کارکنان نیز اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما برای رفاه کارکنان است و امیدواریم بتوانیم با هم‌فکری اقداماتی برای رفاه کارکنان عملیاتی که ساعت ها مسیر را طی می‌کنند تا به محل کار برسند انجام دهیم.

کاهکش ادامه داد: در مسوولیت های اجتماعی این شرکت همواره در کنار مردم بوده است و اقدامات خوبی بر اساس نیاز مسوولان شهری انجام شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید