امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازدید مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از نهالستان های نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید در نهالستان های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر توسعه فضای سبز تأکید کرد.

به گزارش حبیب خبر، علیرضا دانشی در پایان جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ضمن بازدید از نهالستان های ساخته شده و در دست ساخت این شرکت که با نظر و دستور ایشان اجرا شده است از نزدیک فعالیت های تولید دویست هزار اصله نهال را در این نهالستان ها مشاهده کرد.

او با قدردانی از دست اندرکاران این اقدام را عملی مثبت و ارزنده در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت در توسعه فضای سبز محیط های پیرامونی تأسیسات نفتی به‌منظور کاهش آلایندگی ها و تلطیف هوا عنوان کرد .

لازم به توضیح است: متعاقب بازدید پیشین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شهرستان مسجدسلیمان و توصیه او به استفاده از ظرفیت های درونی برای توسعه فضای سبز، عملیات ساخت نهالستان بزرگ با ظرفیت تولید و تکثیر سالانه دویست هزار اصله گونه های بومی و سازگار با اقلیم این شهرستان، در دستور کار مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گرفت و عملیات ساخت این نهالستان ها با استفاده از توانمندی درون سازمانی آغاز و در مرحله تولید نشاء از درختان سازگار است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید