امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ابوذر شجاعی در شورای ورزش خوزستان

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که در مسایل روزمره باشگاه مانده‌ایم، گفت: اکنون سه، چهار میلیارد تومان چک شخصی بابت هزینه‌های تیم داده‌ام تا فقط روزمرگی‌های باشگاه بگذرد.

ابوذر شجاعی، امروز ۹ اسفندماه در شورای ورزش خوزستان که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مالکیتی که وزارت نفت نسبت به باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان دارد باید درباره باشگاه نفت مسجدسلیمان بگویم، نبود ثبات ساختاری و مدیریتی در این مجموعه باعث شده که این تیم هر فصل دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.

به گزارش حبیب خبر ایسنا، وی ادامه داد: اکنون تیم نفت شرایط مناسبی در لیگ برتر ندارد و بازی‌های باقی‌مانده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و در ادامه باید به صورتی بازی کنیم که با کسب نتایج لازم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در حالی ما مشکل مالی داریم که سایر تیم‌های لیگ برتری منابع مالی مشخصی دارند و وقتی فصل جدید شروع می‌شود و باشگاه‌ها شروع به تیم بستن می‌کنند می‌دانند که چه منابع مالی دارند و در چه برهه‌ای پول به باشگاه تزریق می‌شود، اما در نفت مسجدسلیمان ما در مسایل روزمره باشگاه نیز مانده‌ایم و من خودم اکنون سه، چهار میلیارد تومان چک شخصی بابت هزینه‌های تیم داده‌ام تا فقط روزمرگی‌های باشگاه بگذرد.

وی تأکید کرد: اسپانسرها می‌گویند از تیمی حمایت مالی می‌کنیم که بدانیم بُرد می‌آورد و با توجه به شرایطی که ما در حال حاضر در نفت مسجدسلیمان داریم، اسپانسرها استقبال کمتری برای حمایت از نفت دارند و این در حالی است که بازیکنان ما انتظار دارند شرایط‌ پرداختی یا سفرها مثل سایر تیم‌های لیگ برتری باشد و این‌ها مشکلی است که در سطح اول لیگ برتر وجود دارد.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین باشگاه از سال گذشته در رده‌های سنی پایه فعالیت خود را در بخش بازیکن‌سازی آغاز کرده اما نکته مهم این است که در مسجدسلیمان زمین تمرینی نداریم و تلاش ما این است که یک زمین تمرین ایجاد کنیم تا تیم فقط در زمین اصلی تمرین نکند. در حال حاضر با توجه به این که زمین تمرینی نداریم، تیم مجبور است خارج از مسجدسلیمان تمرین کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید