امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 
 
مسوول امور اطلاعات و رسانه روابط عمومی نفتخیز جنوب از برگزاری كارگاه های گزارش نویسی و تولید محتوای حوزه نفت و انرژی در نمایشگاه نفت خبر داد.
به گزارش حبیب خبر، "حامد عباسی فرد" با اشاره به ضرورت آموزش خبرنگاران متخصص در حوزه نفت و انرژی گفت: صنعت نفت موتور مُحرک اقتصاد کشور است و تبیین فعالیت ها، ظرفیت ها و دستاوردهای این صنعت برای آحاد جامعه بسیار ضروری است. 

او افزود: باید به کمک اصحاب رسانه و تولید کنندگان محتوا و با گسترش ظرفیت ها و ایجاد خلاقیت و نوآوری به رسالت رسانه ای و آگاهی بخشی خود عمل نماییم.

مسوول کمیته رسانه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی نفت با اشاره به فرصت مغتنم برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت در خوزستان تصریح کرد: درنظر داریم با برگزاری کارگاه های گزارش نویسی و تولید محتوای حوزه نفت و انرژی در سیزدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گامی در تقويت توان حرفه‌اي و سطح اطلاعات تخصصي روزنامه‌نگاران اين حوزه برداریم.

او گفت: رسانه ها و خبرنگاران فعال در حوزه صنعت نفت به عنوان سفیران آگاهی بخشی در سطح جامعه رسالت ارزشمندی در توسعه صنعت نفت بر عهده دارند. خبرنگاران متخصص در حوزه صنعت نفت باید به تحلیل واقع بینانه رویدادهای مُتعدد بپردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حامد عباسی فرد برگزاری این دوره ها را سرآغاز حرکتی نوین در حوزه اطلاع رسانی نفت و انرژی دانست و گفت: آگاهی بخشی در حوزه نفت و انرژی یک ضرورت رسانه ای است.

گفتنی است: برگزاری دوره های تخصصی گزارش نویسی و تولید محتوا در حوزه نفت و انرژی برای نخستین بار در سطح مناطق نفت خیز جنوب و در تعامل با رسانه های گروهی برگزار می شود. انتظار می رود در پی آن شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم. 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید