انتصاب در شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

 
سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی غلامعلی حیدری را به عنوان سرپرست مدیریت خدمات این شرکت منصوب و از زحمات علیرضا کرطلایی در مدت زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند در جلسه معارفه سرپرست مدیریت خدمات با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، انجام این تغییر را حسب شرایط کلی سازمان و ضرورت نیاز تزریق انرژی به مدیریت خدمات به عنوان مهم ترین بخش سازمان که مستقیماً با رضایت مندی کارکنان و تولید ارتباط موثر دارد عنوان کرد.

 او افزود: مسایل مرتبط به مدیریت خدمات چون با ذائقه و سلیقه های مختلف و گوناگون هم در داخل سازمان و هم در بیرون سازمان مرتبط و مواجه است بنابراین بیشتر جنبه کیفی و ماهیتی جدا از امورات فنی یا عملیاتی دارد.

 او ادامه داد: به خاطر پاسخ گو بودن به درون و بیرون سازمان، پراکندگی درخواست ها، تنوع خدمات و نقش آفرینی در بحران ها و شرایط مختلف، کار و خدمت در مدیریت خدمات همواره متفاوت و متمایز از سایر بخش ها می باشد که ضرورت دارد به منظور اقناع جامعه ی هدف، ایجاد رضایت مندی نهایی حداکثری، اصل شفافیت و تفاوت قایل نشدن در ارایه خدمات میان اشخاص در هر رده ی شغلی و سمتی که هستند با جدیت دنبال و به عنوان یک اصل مورد اهتمام قرار گیرد.

در ادامه سرپرست جدید مدیریت خدمات در سخنانی با تبریک دهه فجر گفت: حوزه مدیریت خدمات، حوزه پرمشغله و پر دغدغه ای است که برای کسب رضایت مندی حداکثری جامعه ی هدف، شايسته است همکاران محترم با روحیه ای جهادی و با انگیزه به انجام امور بپردازند.

غلامعلی حیدری افزود: اولویت نخست بنده در این مسئولیت در ابتدا پشتیبانی تمام و کمال از عملیات و تولید به منظور دستیابی به تولید تعهد شده، کسب رضایت مندی همکاران بخش های مختلف و در ادامه ي آنها، ارایه خدمات عام المنفعه و حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد.

مدیر پیشین خدمات نیز در سخنانی گفت: جابه جایی و چرخش افراد درون سازمان امری طبیعی و مرسوم است که همه ما به عنوان کارمند وظیفه داریم همانند سربازی که فرامین فرمانده اش را می پذیرد و اجرا می کند، فرامین و دستورات رییس و مدیر بالادستی مان را پذیرفته و از آن تبعیت نماییم.

علیرضا کرطلایی با اشاره به نزدیک به 3 سال فعالیت خود در این مقام و کسب نکات و آموخته های ارزشمند، از روسا و کارکنان مدیریت خدمات به پاس همراهی و همکاری صمیمانه با ایشان در انجام مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است: غلامعلی حیدری متولد 1344، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و 30 سال سابقه خدمت در صنعت نفت است.

از جمله سوابق خدمتی ایشان می توان به عضویت در تیم تحقیق و بررسی هسته گزینش مناطق نفت خیز جنوب، رییس روابط عمومی، رییس آموزش، دبیر نظام مشارکت و کارشناس ارشد سیستم ها و بهره وری اشاره کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید