همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن صورت گرفت؛

رویش "گل نرگس" در دستان بانوان صنعت نیشکر

DSC_2310
 
از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اهدای گل نرگس، لوح و هدیه قدردانی شد.

 

به گزارش حبیب خبر، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: بانوان شاغل در صنعت نیشکر در هر رده‌ای که مسوولیتی به آن‌ها واگذار شده، توانمندی خود را به خوبی نشان داده‌اند و بخش مهمی از پیشرفت این صنعت، مرهون تلاش و همت والای آن‌هاست.

 

"عبدعلی ناصری" در آیینی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، با قدردانی از تلاش‌های بانوان کوشای صنعت نیشکر، بر نقش‌آفرینی بیشتر آن‌ها در این مجموعه تاکید کرد.

 

او به جایگاه شامخ زن در زندگی و اجتماع اشاره کرد و شخصیت برجسته امّ‌الائمه را الگوی مناسبی برای زنان جامعه ایران دانست که با اقتدا به این حضرت، بانوان می‌توانند هم روشنی‌بخش کانون خانواده باشند و هم در اجتماع نقش موثری ایفا کنند.

 

حفظ جایگاه بانوان در صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر حفظ جایگاه بانوان در صنعت نیشکر و فراهم‌سازی بسترهای رشد و تعالی‌شان تاکید کرد و افزود: بانوان شاغل در صنعت نیشکر در هر رده‌ای که مسئولیتی به آن‌ها واگذار شده، توانمندی خود را بخوبی نشان داده‌اند و بخش مهمی از پیشرفت این صنعت، مرهون تلاش و همت والای آن‌هاست.

 

ناصری فعالیت در بخش‌های صنعت و کشاورزی را برای بانوان طاقت‌فرسا برشمرد و گفت: به دلیل همین کار سخت و طاقت‌فرسا، میزان به‌کارگیری بانوان نسبت به مردان، کمتر است اما در بخش‌های اداری، تحقیقاتی، مطالعاتی و… روند مشارکت بانوان رو به فزونی است.

 

ساحل نجات‌‌بخش و آرامش برای جامعه

در ادامه این آیین، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان از اهتمام و توجه ویژه دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر در تکریم بانوان شاغل در صنعت نیشکر قدردانی کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد در ادامه، از شأن و مقام والای زن در اسلام سخن گفت و از حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی تمام عیار برای زنان یاد کرد.

 

این استاد حوزه علمیه به ابعاد شخصیت حضرت زهراء(س) اشاره کرد و خدمات ارزنده حضرت زهرا به اسلام و جامعه اسلامی را در مدت زمان کوتاه حیات شان برشمرد که خیر و برکات زیادی به همراه داشته است.

او گفت: پیامبر اسلام (ص) لقب امّ‌ابیها را در سن پنج سالگی به فاطمه زهرا دادند که نشان‌دهنده مقام رفیع این بانوی اسلام است.

 

او عمل به تعالیم اهل بیت(ع) و اقتدا به سیره عملی و اخلاقی بانوی اسلام را ساحل نجات بخش و آرامشی دانست که تمسّک به آن، عامل نجات و رستگاری جامعه می‌شود.

 

قدردانی از دکتر ناصری به دلیل توجه ویژه به کارکنان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌نژاد در ادامه از توجه مدیرعامل توسعه نیشکر به امور مختلف به ویژه تقدیر و تکریم نیروی انسانی قدردانی کرد و گفت: دکتر ناصری در زمینه‌های فرهنگی، رفاه و حقوق کارکنان و توجه به کرامت انسانی کارکنان عنایت ویژه‌ای دارد و این جامعیت و نوع مدیریت‌اش، قابل تقدیر است.

 

او افزایش حقوق کارکنان و توجه به معیشت‌ آنان را از نقاط قوت مدیرعامل توسعه نیشکر برشمرد که به رغم مخالفت‌ها و برخی فشارها، اما دکتر ناصری از افزایش حقوق و پیگیری امور رفاهی کارکنان قدمی عقب نگذاشت و تا حصول نتیجه، پیگیری کرد.

 

در پایان این آیین از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اهدای گل نرگس، لوح و هدیه قدردانی شد.

 پخش کلیپی از فعالیت‌های بانوان نیشکری از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید