امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

حسین زاده- خوزستان

 رئیس ستاد انتخابات در خوزستان گفت: از فردا (۱۷ آذر) به مدت ۱۰ روز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی استان انجام می‌شود.

علی‌حسین حسین‌زاده روز (۱۶ آذرماه) با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در اهواز، اظهارکرد: بر اساس اطلاعیه‌های قبلی ستاد انتخابات، آخرین زمان برای مشخص شدن هیات‌های اجریی در ۶۷ حوزه که ۱۴ حوزه آن، اصلی هستند، روز گذشته بود. ۱۴ حوزه اصلی نیز بررسی صلاحیت داوطلبان را بر عهده دارند و مابقی حوزه‌ها، کارهای دیگری را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز، ۱۶ آذرماه نیز روز پایانی ثبت‌نام داوطلبان برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی است و از فردا (۱۷ آذر) نیز بررسی صلاحیت‌ها به مدت ۱۰ روز در هیات‌های اجرایی استان خوزستان انجام می‌شود و امیدوارم بر اساس قانون عمل شود و صلاحیت‌ها مورد تایید قرار گیرد.

 رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ساعت ۱۹ امروز (شنبه) نیز آخرین نتایج در خصوص تعداد داوطلبان خوزستانی شرکت‌کننده در دوره یازدهم انتخابات مجلس را اعلام خواهم کرد. امروز روز پایانی است و در زمان‌بندی انتخابات، تمدید نداریم. البته ممکن است ساعت آن تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که میزان استقبال در حوزه‌های انتخابیه خوزستان نسبت به دوره دهم به چه صورت است، عنوان کرد: تقریبا مانند دوره دهم است و از نظر آماری فرق معناداری وجود ندارد.

ایسنا/خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید