معاون درمان علوم پزشکی اهواز خبر داد:

افزایش موارد بستری کرونا در خوزستان

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رشد 40 درصدی تعداد متوفیان/ افزایش بیماران بدحال در ICU/ وضعیت استان‌ها بحرانی شد+ نقشه و نمودار

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه‌کنندگان و موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

 

دکتر حبیب حی‌بر  با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته ۲۰ هزار و ۲۷۳ نفر و در هفته قبل از آن ۲۱ هزار و ۷۰۵ مورد بوده که این وضعیت نشان از روند کاهشی موارد سرپایی است.

 

وی افزود: با این حال، بستری‌های کرونا در خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است.

در هفته گذشته ۲۳۳ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند در حالی که در هفته قبل از آن ۱۸۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری بودند.

 

حی‌بر درباره وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید - ۱۹ در خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۷ درصد از ۲۵۳ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال شده‌اند.

۱۸ درصد از ۱۲۳ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

 

او افزود: در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز نیز ۲۰ تخت عادی و ۹ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کووید - ۱۹ اختصاص داده شده است که ۲۵ درصد تخت‌های عادی و ۴۴ درصد تخت‌های ویژه اشغال هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید