فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی "جاده بهشت"

انتشار فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت»

 فراخوان مسابقه ی خاطره نویسی «جاده بهشت» همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

 به گزارش حبیب خبر، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی در بخش های دهه­ ی محرم، اربعین و پیاده روی به سمت کربلا (جاده­ ی بهشت) و بین الحرمین و زیارت مقبره اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس (ع) می کند.

 مهرانگیز بحیرایی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه افزود: آثار ارسالی باید متناسب با محورهای موضوعی مسابقه باشند و قبلاً در مسابقه، همایش و یا جشنواره‌ی دیگری پذیرفته نشده باشند.

 او ادامه داد: برای ارائه‌دهندگان آثار محدودیت سنّی وجود ندارد. همچنین خاطرات ارسالی محدود به سال 1401 نمی باشد و شرکت کنندگان می ­توانند خاطرات سالیان گذشته را نیز برای بررسی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 بحیرایی اضافه کرد: لازم است آثار در قالب کاغذ A4 و با فونت 14 در نرم افزار  WORD نوشته شده و از طریق پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  به دبیرخانه‌‌ی مسابقه ارسال شود.

 معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: مشخصات شرکت کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس در بالای اثر ارسالی قید شود.

 وی ادامه داد: دبیرخانه‌ی مسابقه پس از بررسی خاطرات ارسالی، صاحبان آثار برگزیده را برای حضور در آیین پایانی دعوت می کند. به 3 اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

بحیرایی مهلت ارسال آثار را 5 مهرماه 1401 (30 صفر 1444 هجری قمری) و آیین پایانی این مسابقه را آبان ماه 1401 همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید