امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان 73 درصد از مردم شوشتر را تحت پوشش تأمین اجتماعی دانست.

به گزارش پايگاه خبري- تحليلي حبيب خبر، "سید محمد مرعشی" در ششمین جلسه کارگروه مشترک کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی خوزستان- كه با حضور مدیران، کارشناسان بیمه ای و درمانی، رييسان تشکل ها و کانون های کارگری و بازنشستگی استان برگزار شد- با تأکید بر نقش و جایگاه شرکای اجتماعی سازمان در تحقق دستیابی به اهداف متعالی تأمین اجتماعی، رویکرد تأمین اجتماعی را ارتقاي بخشی به سطح کمی و کیفی خدمات بیمه ای و درمانی و سازمان را دارای گسترده ترین شبکه ارايه خدمات بیمه های اجتماعی در کشور دانست.

 

 

او دیدار اعضای کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان از مراکز تابعه و در جریان قرار گرفتن ایشان از چگونگی روند امور اجرایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطعاً نظر شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی می تواند بر روند کیفی و بهبود امور کمک كند.

در ادامه اعضای کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان ضمن بازدید از پروژه توسعه فضای اداری درمانی ساختمان بیمارستان شهدای شوشتر ، تسريع در اتمام پروژه و راه اندازی بخش های تخصصی تعریف شده در آن را خواستار شدند و از اهتمام مدیران بیمه ای و درمانی سازمان براي انجام اموری که رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران را در بر دارد تقدیر کردند.

همچنین دکتر موسی میری زاده ريیس بیمارستان شهدای شوشتر گفت: ارتقاي سطح سلامت جامعه و ارايه خدمات تشخیص و درمانی با کیفیت به ويژه به بیمه شدگان و مستمری بگیران در محیطی آرام و بر اساس استاندارد های ایمنی بیمار و رعایت طرح تکریم اجرایی شده و با انجام پروژه ساختمانی در دست اجرا بیمارستان 32 تختخوابی تأمین اجتماعی شهرستان شوشتر به ظرفیت64 تخت افزایش خواهد یافت و در ساختمان جدید شاهد ساخت و راه اندازی اندوسکوپی و دیگر درمانگاه های تخصصی خواهیم بود.

 

*دانشگاه علوم پزشکی در تخصیص پزشک به مراكز درماني تامين اجتماعي همكاري نمي كند

در ادامه دبیر تشکیلات خانه کارگر خوزستان گفت: بسیاری از مراکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی به رغم تلاش از سوی درمان تأمین اجتماعی، پزشک متخصص ندارد. این امر مستلزم اهتمام و تعهد دلسوزانه دانشگاه های علوم پزشکی استان برای تأمین نیروی انسانی متخصص در این حوزه است.

قربان درویشی با گلایه مندی از همکاری نكردن دانشگاه علوم پزشکی در تخصیص پزشک به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی افزود: بسیاری از بیمه شدگان و مستمری بگیران از قشرهاي کم درآمد جامعه هستند و بنا به دلایل اقتصادی و وضعیت معیشتی می بایست از خدمات درمان مستقیم استفاده كنند.

او با تقدیر از حمایت های بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی نسبت به کارگران بیمه شده ، خواستار تشكيل جلسه مشترکی با مجموعه مدیران و رييسان دانشگاه های علوم پزشکی استان شد تا بتوان برای رفع موانع و مشکل هاي درمانی به ویژه تأمین پزشک متخصص در شوشتر و دیگر نقاط کم برخوردار استان اقدام كرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد: در قالب کمیته بیمه و درمان جلسه مشترکی با حضور ريیس دانشگاه علوم پزشکی استان درباره تأمین پزشک متخصص برای بیمارستان در حال توسعه شهدای شوشتر برگزار شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید