امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

 مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هوای پنج شهر استان در وضعیت "ناسالم" قرار گرفته است.

 

 به گزارش حبیب خبر، شهریار عسگری با اشاره به وضعیت هوای شهرهای خوزستان افزود: طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۳۱ تیرماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۱۶۴، دزفول ۱۷۰، شوشتر ۱۶۹، اندیمشک ۱۶۷ و شادگان ۱۶۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها " ناسالم" بوده است.

 

 او اظهار کرد: در این مدت هوای اهواز، شوش، ایذه، رامشیر، بهبهان، گتوند، بندر امام(ره)، حمیدیه، امیدیه و هندیجان برای گروه‌های حساس ناسالم و هوای رامهرمز قابل قبول بوده است.

 

عسگری گفت: در این مدت هوای هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت پاک نبوده است.

 

حبیب خبر: خوب شد کنسرت ها در اهواز لغو شد و از ولخرحی چند هزار تماشاچی جلوگیری شد در غیر این صورت باید این شمار در هوای ناپاک به کنسرت می رفتند و از یک گوش به ترانه های خواننده گوش می دادند و با گوش دیگر صدای بلندگوی معترضان را!

 از همه مهم تر مسوولان و مردم هم مجبور بودند در این روزهای تعطیل در ترافیک خیابان کیان پارس بمانند! تازه شیوه نامه های بهداشتی را هم به احتمال زیاد رعایت نکرده بودند! 

البته منطورم کنسرت رفتگان است نه معترضان گران قدر... 

راستی! وقتی هوا ناپاک است اصلن چه اصراری داریم به خیابان برویم آن هم به کیان پارس که سالی ۳۷۰ روز شلوغ و پرترافیک است! بنشینیم توی خانه و رقص و آواز برنامه خندوانه را نگاه کنیم که چهار دیواری است و اختیاری!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید