امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اشتباه بزرگی است ورود به دهکده ای جهانی که کدخدایش تروریست است مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: اگر در جایی ضعف و سستی هست محصول تفکرات غرب گرایانه ای است که به اشتباه دنیای بزرگ ما را دهکده ای جهانی می دانند که یک حاکم تروریست و خونخوار مدعی اداره آن است.

 به گزارش حبیب خبر، سردار"عبدالرضا مرادحاجتی" امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان به تشریح آخرین شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور پرداخت و اظهار کرد: رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و باید لایه های پنهانی شرایط کشور، منطقه و دنیا را با زبان ساده به مردم بیان کنند.

 وی افزود: سال ها دولت ما دست کسانی بود که بیشتر نگاه شان به دست آمریکا و هم پیمانانش بود و زمان زیادی را از دست دادند تا فهمیدند که تنها راه عزت و سربلندی ما اعتماد به ظرفیت های داخلی و تقویت فرصت های خارجی دیگری است که عناد و دشمنی شان با ما محرز نشده است.

 سردار مرادحاجتی گفت: هم اینک دولت سیزدهم با طیف گسترده ای از نیروهای انقلابی، جهادی و جوان هم در عرصه سیاست خارجی، مقتدرانه در حال گفت و گو و مطالبات بر حق ملت ما هستند و هم شرایط کشور را به برجام و نتایج آن گره نزده اند و در حال جراحی های متعددی برای رسیدن به سلامت نسبی اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رسانه های ما باید با تطبیق و تلفیق فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس که پر از عبرت ها بود به دولتمردان ما گوشزد کنند که راه نجات ما از این شرایط سخت همان وحدت، یکدلی، جسارت، نوآوری و اعتماد به نسل جوانی است که جنگ را مردانه و مقتدر با کمترین امکانات به پایان رساندند و نگذاشتند ده ها کشور قدرتمند دنیا به واسطه صدام و ارتش بعث بتوانند ذره ای از این خاک را اشغال کنند.

وی افزود: رییس جمهوری عزیز ما که شبانه روز در حال تلاش و تکاپو برای رسیدن به ساحل آرامش ملت اند، خوب می دانند که ما جنگ را با همه مشکل ها با توکل به خدا و هنر جوانانی همچون همت ها، باقری ها، دقایقی ها و هاشمی ها بردیم و امروز هم اقتدار و صلابت نظامی و موشکی ما مرهون خون و راه همان هاست و اگر هم در جایی ضعف و سستی هست محصول تفکرات غرب گرایانه ای است که به اشتباه دنیای بزرگ ما را دهکده ای جهانی می دانند که یک حاکم تروریست و خونخوار مدعی اداره آن است.

سردار مرادحاجتی گفت: رییس جمهوری مردمی ما و دولتمردان اش- که بسیاری از آن ها رنگ و بوی دفاع مقدس دارند- می دانند راه عبور از این پیچ سخت تاریخی با فرمان رهبر معظم انقلاب به سلامت به مقصد خواهد رسید و این وعده را بارها داده اند.

وی متذکر شد: اهالی رسانه به ویژه در بستر فضای مجازی باید توانایی های کشور و دولت را بازگو و به خوبی تبیین کنند و نور امید را در جامعه منتشر کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید