امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

رییس فدراسیون والیبال ایران تاکید کرد: دختران و پسران والیبالیست خوزستانی باید در فضای واليبال کشور دیده شوند. واليبال بايد ورزش نخست کشور شود. 

به گزارش خبرنگار حبیب خبر، مجمع والیبال خوزستان با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش استان در اهواز برگزار شد و سعید شاهرخی با کسب ۲۳ رای از ۲۷ رای رییس هیأت والیبال خوزستان شد.

ريیس فدراسيون والیبال درجمع اهالي واليبال خوزستان گفت: با آمدن دکتر بنی تمیم شک ندارم واليبال خوزستان احیا خواهد شد. موفقيت واليبال در عرصه بین الملل حاصل تلاش‌ هیأت هاي استاني است.

داورزنی افزود: هیات استان به عنوان‌ بازوي اجرايي باید معدن یابی و کشف کننده‌ استعداد ها باشد. خوزستان معدن بکر چند رشته مطرح ورزشی کشور از جمله واليبال است.

او گفت: دوره های آموزشی مربی‌گری و داوری و جذب پیشکسوتان در کارهای تخصصی و مشاوره ای از واجبات است. واليبال خوزستان باید هدفمند تلاش‌ کند ميزباني بگیرد و کار جدی کند که مورد توجه مدير کل ورزش استان و فدراسیون واليبال قرار بگیرد. بايد از ظرفيت هاي استاني استفاده کرد.

ريیس فدراسيون والیبال گفت: از خوزستان انتظار بيشتري داریم. باید با تلاش و انعقاد تفاهم نامه و ایجاد ارتباط در واليبال خوزستان انقلاب کرد. انتظار داريم در مسابقات کشوری، نام واليبال خوزستان غایب نباشد و شاهد فعال شدن و دیده شدن نسل جديد دختران واليبال خوزستان باشیم.

داورنی بر ضرورت تلاش هیات استان تاکید کرد و گفت: باید کار کرد، جذب کرد و شایستگی خودمان را به اثبات‌ برسانیم. این انتظاری است که از مديريت و ریاست سعید شاهرخی داریم. باید برنامه داشت. مي شود موفق بود، والیبال هشت تيم ملي دارد. دختران و پسران والیبالیست خوزستانی باید در فضای واليبال کشور دیده شوند. واليبال بايد ورزش اول کشور شود. باید باور کرد نگاه بين المللی به واليبال ایران نگاه محترمانه است.

انتظار معجزه‌ از شاهرخی نداریم ولی پتانسیل واقعي واليبال خوزستان ثابت کرده می‌تواند همان باشد که شايسته اش است.

ريیس فدراسيون والیبال اظهار کرد: والیبال خوزستان را دوباره بسازيد. همه چیز مهیاست این خواسته‌ مردم ورزشی و ورزش دوست خوزستان است که بار دیگر شاهد دوران طلایی واليبال باشند. منتظر دیدن انقلاب واليبال خوزستان هستيم.

*باید از تنش و حاشیه دوری کرد

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سخنانی گفت:  هیچ بهانه ای را قبول نمی کنم برای کم کاري و بی توجهی به والیبال. باید از تنش و حاشیه دوری کرد و به سوی همدلی، همراهي و همگامی رفت.

حمید بنی تمیم افزود: واليبال و اهالی آن مطالبه‌ گر شکوفايي و احیای مجدد این رشته ورزشی هستند. باید پاسخگوي آن بود. من به آقای شاهرخی تبریک می‌گویم ولي منتظر تحول جدیدی در والیبال هستم.‌  آرامش، آموزش، کشف استعداد و جذب پیشکسوتان و کارشناسان واقعي در ساختار جدید والیبال حق مسلم واليبال خوزستان است‌ و حتما باید نمایان شود.

در مجمع امروز دوازدهم تیرماه، سعید شاهرخی و سیدمحمود هاشمی‌فرد دو نامزد احراز سمت ریاست هیات والیبال خوزستان بودند که در پایان رای گیری شاهرخی با ۲۳ رای از ۲۷ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات والیبال خوزستان انتخاب شد. هاشمی فر نیز ۴ رای را به خود اختصاص داد.

سعيد شاهرخی بعد از پایان رأی گيري به خبرنگار ما گفت: ان شاالله بتوانم خادم لایقی برای اهالي واليبال خوزستان باشم. واليبال  خوزستان نيازمند همدلي است. مرا به ياري دهيد تا واليبال را دوباره احیا کنيم.

گفتنی است: هیات والیبال خوزستان به مدت ۱۶ ماه از داشتن رییس محروم بود. در این مدت نیز دو سرپرست برای هیات انتخاب شده بود.

خبرنگار: سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید