امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

افزایش مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های خوزستان

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش میزان مراجعه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

 

به گزارش حبیب خبر، دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید به بیمارستان‌های خوزستان از آغاز پیک بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون اظهار کرد: در هفته بیست و یکم این پیک، ۳ هزار و ۲۳۰ نفر و در هفته بیست و دوم (هفته گذشته) ۳ هزار و ۲۵۳ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند بنابراین تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی کمی افزایش یافته است.

 

وی افزود: در این مدت تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید - ۱۹ در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان از ۵۹ نفر به ۶۱ نفر رسیده است. تعداد موارد فوتی نیز از سه نفر در هفته بیست و یکم به یک نفر در هفته بیست و دوم رسیده است.

 

حی‌بر با اشاره به وضعیت بیماران اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان نیز گفت: در هفته بیست و یکم یک بیمار اینتوبه و در هفته بیست و دوم پنج بیمار اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده‌اند.  

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید - ۱۹ در خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳.۴ درصد از ۱۱۹ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال است.

۱۵.۹ درصد از ۶۹ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

 

وی عنوان کرد: در بیمارستان کودکان ابوذر نیز ۱۴ تخت عادی و ۱۳ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کووید - ۱۹ اختصاص داده شده است که ۱۴.۲ درصد تخت‌های عادی اشغال هستند و میزان اشغال تخت‌های ویژه کودکان نیز صفر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید