امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ادارات ۱۶ شهر خورستان فردا تعطیل است

 

از سوی استانداری خوزستان و به علت پیش بینی وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر، ادارات چند شهر خوزستان در روز دوشنبه ۳۰ ام خردادماه تعطیل شدند.

 

پیرو هشدار سطح نارنجی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، مبنی بر افزایش دما و رطوبت و وقوع دماهای بالای ۴۹ درجه و بالاتر همراه با پدیده شرجی در برخی مناطق استان از شنبه تا دوشنبه (۲۸ تا ۳۰ خردادماه) و احتمال وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در ۱۶ شهرستان استان در روز دوشنبه ۳۰ خردادماه و درخواست شرکت برق منطقه‌ای برای تعطیلی مشاغل اداری جهت پایداری شبکه موارد زیر برای اجرا ابلاغ شد.

 

به گزارش استانداری خوزستان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، دزفول، شوشتر، اندیمشک، گتوند، امیدیه، آغاجاری، رامشیر و کرخه روز دوشنبه ۳۰ خردادماه تعطیل است.

 

تعطیلی مذکور شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها، بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری و خدمات شهری شهرداری نیست.

 

امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مذکور در تاریخ اعلام شده بدون تغییر و براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده توسط مراکز مربوط برگزار خواهد شد.

حبیب خبر: حالا چه عجله ای بود که یک روز زودتر اعلام تعطیلی کردید؟!

لااقل مثل روزهای گرد و غباری می گذاشتید کارکنان دولت سرکار می رفتند و بعد از این که حضوری در جریان کوران گرد و غبار قرار می گرفتید دستور تعطیلی می دادید! 

راستی! فردا اگر دمای هوا به 50 درجه و بالاتر نرسید لااقل تا پیش از 12 ظهر اعلام کنید که کارکنان برگردند و مشغول به کار شوند!!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • کارمند دانشگاه شهید چمران اهواز

    یکشنبه 29 خرداد 1401 - یکشنبه, جون 19 2022 8:38:05pm

    سلام. همیشه در حق کارمندان دانشگاه اجحاف میشه
    وقتی میگن مراکز آموزشی تعطیله، مدیران این دانشگاه میگن کارمندان تابع ادارات هستند
    حالا که گفتند ادارات تعطیله، میگن ما دانشگاه و مرکز آموزشی هستیم و کارمندان باید در محل کار حضور .پیدا کنند
    لطفاً تکلیف ما رو روشن کنید که جزو ادارات هستیم یا مراکز آموزشی