امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان گشایش یافت

 نمایشگاه کتاب و قرآن خوزستان با حضور ۴۰ ناشر از سرتاسر کشور عصر امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه آغاز به کار کرد.

 

 نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی عصر پنجشنبه ۱۹ خردادماه با حضور ۴۰ ناشر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز آغاز به کار کرد.

 

 نمایشگاه کتاب و قرآن در خوزستان که امسال به صورت ابتکاری ادغام شده است، با حضور مادر شهیدان فرجوانی گشایش یافت.‌ در بخشی از نمایشگاه، انتشارات مختلف با رویکرد تخصصی در حوزه ادبیات، شعر، دین و سایر موضوعات به نمایشگاه دعوت شده‌اند.

 

سالن عمومی بخش سرای اهل قلم که محل برگزاری رویدادها است برای یک هفته در دو نوبت عصر و شب میزبان برنامه‌های متعددی از جمله رونمایی از چندین کتاب جدید، جلسات نقد و بررسی آثار، کارگاه‌های کارشناسی تخصصی، شب شعرهای موضوعی و جشن ویژه خدام رضوی به منظور اختتامیه جشن‌های دهه کرامت خوزستان خواهد بود.

 

 در این نمایشگاه محصولات حوزه نشر و فرهنگی مرتبط با کودک و نوجوان در دو سالن عرضه شده است.

 

 همچنین یک سالن با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان به منظور ایجاد محلی برای سرگرمی کودکان و نوجوان و برگزاری برنامه‌های تخصصی تدارک دیده شده است.

 

با همکاری که بین مجموعه نمایشگاه و صدا و سیمای مرکز خوزستان صورت گرفته ۷ قسمت ویژه برنامه تلویزیونی تولید می‌شود که متشکل از گفت‌وگو با نویسندگان، مخاطبان و آیتم‌های متنوعی است که هر شب از شبکه استانی پخش خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید