امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تفاهم نامه های همکاری بستر مناسبی برای هم افزایی و انجام کارهای مشترک است
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تفاهم نامه های همکاری را بستر بسیار مناسبی برای هم افزایی و انجام کارهای مشترک برشمرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، "ارسلان غمگین" در نشست هم اندیشی بررسی راه کارهای اجرایی تفاهم نامه سه جانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشور در سخنانی هدف از انعقاد تفاهم نامه های منعقده را ترویج فرهنگ تعاونی، کارآفرینی و اشتغالزایی در قالب تشکل های تعاونی دانست که به حمد ا... تاکنون همکاری دستگاه های ذیربط بازخورد رضایت بخشی داشته است
او گفت: مشارکت دستگاه های ذیربط نشان از عزم جدی برای اجرای مفاد تفاهم نامه ها دارد و هیچ حلقه مفقوده یی ملاحظه نمی شود. تاکید ما بیش تر بر عنصر پیگیری است.
او آمادگی حوزه مسوولیت خود را همچون گذشته در روان سازی تشکیل تعاونی و برگزاری دوره های اموزشی و بهره مندی جامعه هدف از منابع اعتباری موجود اعلام کرد.
گفتنی است: در این نشست مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای، رییس صندوق بازنشستگی، رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، رییس صندوق کارآفرینی امید و سرپرست شعب بانک توسعه تعاون خوزستان و معاونان و کارشناسان تعاون حضور داشتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید