امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دوره‌های آموزش خبرنگاری، عکاسی و سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود

 

مسوول بسیج رسانه خوزستان گفت: در تفاهم نامه‌ بسیج رسانه کشور با دفتر مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و تقویت جبهه رسانه انقلاب و ارتقای سواد رسانه ای ویژه خبرنگاران استان برگزار می‌شود.

 

سجاد بهمئی شب گذشته، ۱۴ خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: فراگیر شدن رسانه در کشور و اهمیت فضای این عرصه به عنوان نگاه پر مخاطب، جامعه شهری و روستایی نقش بسیار مهمی در پدیده های اجتماعی دارد و آموزش افراد در استفاده از این ظرفیت از اهداف اصلی بسیج رسانه است.

 

 بهمئی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان با آگاهی از اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه، ایجاد شد تا بار تعاملات در این عرصه برای انقلاب اسلامی را بر دوش گیرد.

 

وی گفت: ثبت نام این دوره از ۱۵ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد، گفت: زمان شروع کلاس‌های آموزش از ۱۰  تیرماه تعیین شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و در این دوره  خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه، آموزش داده می‌شود.

 

این مسوول ادامه داد: علاقه مندان  به شرکت در این دوره می توانند مشخصات و مدارک خود را به شماره  تماس  ۰۹۹۲۹۷۴۵۶۲۰  ارسال و با تماس ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

مسوول بسیج رسانه خوزستان درپایان از اعطای گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان خبر داد./ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید