امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

10 روایت از جنوب پرغمزه و ستاره‌های پاپتی‌اش (5)

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران خوزستان جام مرحوم نوری خدایاری در کلان شهر اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب نیوز، "ارسلان غمگین" گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در  سالن سرپوشیده شرکت ملی نفت و سالن شرکت گاز خوزستان برگزار می شود.

او ادامه داد : در این دوره از مسابقات تیم های گازخوزستان، فولادخوزستان، نفت وگاز مارون، خمیرمایه الکل رازی، سیمان کارون مسجدسلیمان، شهید قربانی، نورد و لوله اهواز،گروه ملی، شهرداری مسجدسلیمان و صنایع کاغذپارس از ۱۹ آبان ماه جاری به مدت ٢٠ روز و در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: این مسابقات به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشت نوری خدایاری، اسطوره فوتبال ایران برگزار می‌شود و بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت ١۸ میان تیم های نورد و لوله اهواز و صنایع کاغذ پارس در سالن چند منظوره شرکت ملی پالایش و پخش برگزار می شود.

گفتنی است: نوری خدایاری بازیکن سابق تیم‌های پاس اهواز، نیروی اهواز و تیم‌ملی جوانان ایران بود که ١٧ اسفندماه سال ١٣٩١ به دیار باقی شتافت.

خدایاری- که به شعبده‌باز فوتبال ایران و نیز اسطوره فوتبال ارزشی معروف بود، نقش زیادی در اعتلای ورزش قهرمانی و همگانی کارگران استان و کشور داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید