امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجدسلیمان

اهواز- حبیب نیوز: نفت مسجد سلیمان در دیداری خانگی مقابل نساجی در حالی متوقف شد که نه تنها در 92 دقیقه بازی حرفی برای زدن و نشان دادن نداشت که تنها یک شوت  خارج از چهارچوب و یک ضربه سر معمولی روانه دروازه کرد.

نفت مسجد سلیمان و نساجی عصر جمعه در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال بازی ضعیفی ارایه دادند و درنتیجه به تساوی بدون گل رسیدند.

در این دیدار بازیکنان نساجی بهتر از نفت مسجدسلیمان ظاهر شدند و دو موقعیت گل هم داشتند که با دستپاچگی از دست دادند و در نهایت به تساوی مقابل هم رضایت دهند.

 حضور علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم‌ملی فوتبال این هفته درون دروازه نساجی ایستاده بود اما در طول بازی بیکار بود و منتظر رسیدن توپ اما شاگردان تارتار تنها در وسط زمین و منطقه دفاعی خود بازی می کردند و نشان دادند که از ترس گل حتا جرات نفوذ به خط شش قدم حریف را هم ندارند!

نفت مسجد سلیمان و نساجی با این نتیجه، به ترتیب با ۱۴ و ۱۱ امتیاز در رده‌های هشتم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان تارتار با کسب تساوی در این دیدار، اگرچه به شکست‌ناپذیری‌شان ادامه دادند و در کنار سپاهان رکورددار لیگ نوزدهم هستند اما این گونه سرد و پاس به عقب بازی کردن آن هم در طول 92 دقیقه هیچ جذابیتی ندارد و اگر بازیکنان نساجی خوش شانس بودند با دو گل نفتی ها را شکست می دادند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید