امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش خوزستان برگزار می‌شود
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ويژه جامعه كار و تلاش استان در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهيم قرآن خبر داد.

ارسلان غمگین اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ويژه جامعه كار و تلاش استان در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهيم قرآن در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات برای كارگران، كارفرمايان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزيستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنها شامل همسر و فرزندان بالاتر از ۱۵ سال تدوین شده است. همچنین حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل در دوره‌های پیشین در همان رشته برای سال جاری ممنوع است. نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰ جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های حفظ در اجزاء بالاتر را خواهند داشت.

غمگین گفت: رشته‌های مسابقه شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و كل قرآن کریم، مفاهيم(جلد بيست و چهارم تفسير نمونه به صورت چهارگزینه‌ای)، قرائت ترتیل از ۱۰ جزء دوم قرآن كريم، است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: ثبت‌نام از علاقه مندان به شرکت در مسابقات قرآن در روز برگزاری و به صورت حضوری انجام می‌شود. همچنین تاریخ و مکان برگزاری مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید