در دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت؛

دانشی در نمایشگاه نفت: تولید پایدار را تحقق می بخشیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب گفت: با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق می بخشیم.

به گزارش حبیب خبر، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب به همراه تنی چند از مدیران عامل شرکت های بهره بردار تابع این شرکت از غرفه های شرکت های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران بازدید کردند.

علیرضا دانشی در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور شرکت های برتر دانش بنیان و سازندگان توانمند کشورمان در این نمایشگاه گفت: بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق بخشیم.

وی افزود: حمایت از طرح ها و پیشنهادهای شرکت های دانش بنیان بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد داشت چراکه رسیدن به جایگاه کنونی و خوداتکایی موجود، نتیجه تعامل خوب میان مناطق نفتخیز جنوب و بخش دانشگاهی، دانش بنیان و فعالان عرصه ی ساخت داخل است.

گفتنی است: در این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» در روزهای ۲۳ تا ۲۶ اردی بهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، یک هزار و ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.

انعقاد چند قرارداد همکاری و تفاهم نامه، برگزاری نشست های تخصصی با سازندگان و شرکت های دانش بنیان علاوه بر بازدید مهندس دانشی از دستاوردهای شرکت های حاضر از اهم برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب در این نمایشگاه هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید