امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازدید میدانی امام جمعه اهواز از منطقه محروم کوی مشعلی

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به تصمیم مسوولان برای کوی مشعلی گفت: نتیجه این اقدامات را در سه ماه آینده شاهد خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، چهارشنبه ضمن بازدید از منطقه کوی مشعلی در نشستی که با حضور مردم و مسوولان صورت گرفت اظهار کرد: در ادامه بازدید از مناطق مختلف اهواز که با مشکلات آب‌وفاضلاب و آسفالت مواجه هستند حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار را در اولویت خود قرار دادیم.

وی افزود: با توجه به وعده‌ی بنده و ماموریتی که مقام معظم رهبری تحت عنوان توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار در سطح استان و اهواز بر عهده من گذاشتند از دو ماه گذشته به منطقه کوی مشعلی آمدیم و ضمن شناسایی آسیب‌ها تصمیمات خوبی نیز توسط مسوولین گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تشریح اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: نتیجه این اقدامات را در سه ماه آینده شاهد خواهیم بود و در حال حاضر تا زمانی که مشکل آب‌وفاضلاب منطقه را حل نکنیم معضل آسفالت نیز حل نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی و پایش مستقیم مشکلات، یک برنامه‌ریزی جامع توسط شهردار، معاون استاندار، آبفا و شورای شهر صورت گرفته است و مردم نیز مطالباتشان را بازگو کرده و با مسوولین در میان گذاشتند؛ مسوولین نیز شنیدند و وعده‌های نیز داده شد من نیز تا زمان مرتفع شدن مشکلات این منطقه پیگیر خواهم بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید