امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش حبیب نیوز، عبدالنبی سواعدی در آیین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل- که به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل و با حضور معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و برخی از رییسان مراکز،کارشناسان و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و مراکز تابعه، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) اهواز برگزار شد- یکی از وظایف مهم دیگر دستگاه اجرایی را در پدافند غیرعامل، ترویج فرهنگ سازی این موضوع دانست و گفت: به تبع آن باید دانش و آگاهی پدافند غیرعامل را به کارکنان و کارآموزان منتقل کند تا بینش و سواد آن در جامعه توسعه یابد.

او افزود: مربیان، کارآموزان و دست اندرکاران باید با موضوع پدافند غیرعامل آشنا باشند و کارآموزان نیز با این موضوع مهم آشنا شوند تا از طریق آنها به جامعه و خانواده‌ها منتقل شود.

او ادامه داد: با آگاهی دادن و بالابردن سطح توانمندی ها در نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل می توان  نقش اساسی ایفا کرد.

سواعدی تصریح کرد: با توجه به تهدیداتی که ایران در عرصه جهانی با آن روبه رو است، در زمینه پدافند غیرعامل نیاز هست مدیران و کارشناسان به این مقوله مهم  بپردازند تا  ضریب امنیتی کشور را در برابر تهاجم احتمالی بیگانگان افزایش داده شود.

گفتنی است: در هفته پدافند غیرعامل برنامه‌های مختلفی نظیر برگزاری کارگاه آموزشی، همایش، افتتاح و بهره برداری چند پروژه مسابقات فرهنگی، ورزشی و برنامه‌های متنوعی برای آشنایی کارکنان و کارآموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید