امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  

فرماندار شهرستان اهواز و فرماندهان انتظامی خوزستان به همراه مدیرعامل و شماری از مدیران و رییسان شرکت ملی حفاری ایران از دستگاه حفاری ۵۶ فتح در موقعیت میدان نفتی اهواز در مناطق نفتخیز جنوب بازدید کردند.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در این بازدید- که با هدف آشنایی با عملیات حفاری و تکریم حفارمردان این شرکت صورت گرفت- مسعود فلاحی فرماندار اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان، سرهنگ دولتشاهی رییس پلیس راه استان،  سرهنگ کریمی زاده رییس پلیس راهور، سرهنگ زبیدی معاونت عملیات، سرهنگ کشوری فرمانده انتظامی اهواز و شمار دیگری از  فرمانده هان نیروی انتظامی استان، مدیران عملیات، خدمات و منابع انسانی، مشاوران مدیرعامل، رییسان حراست و روابط عمومی و عملیات حفاری۳ خشکی حضور داشتند.

دکتر حمیدرضا گلپایگانی در سخنانی از حسن توجه فرماندار و  فرماندهان انتظامی نسبت به شرکت ملی حفاری ایران تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل ملی حفاری ایران گفت: اهتمام نیروی انتظامی به اهمیت کار و وظایف این شرکت در تحقق برنامه های صنعت نفت در ابعاد مختلف از جمله جابه جایی دکل ها و تجهیزات در جاده ها و  ایجاد امنیت، آرامش خاطر کارکنان در مناطق عملیاتی و روند کار بسیار ارزشمند است و تقویت همکاری ها لازمه استمرار کار است.

در ادامه رییس دستگاه حفاری ۵۶ و  کارشناسان درباره معرفی بخش های مختلف دکل و نحوه حفاری چاه های نفت  گاز توضیح دادند.

سپس نماز جماعت مغرب و عشا، در نمازخانه اردوگاه دستگاه حفاری برگزار شد.

در ادامه دکتر گلپایگانی بخ صورت چهره چهره با همکاران شاغل در دستگاه حفاری ۵۶ فتح صمیمانه به گفت و گو نشست و به پرسش های  آنان پاسخ داد و درباره پیگیری و حل مسایل و مشکل ها دستور لازم صادر کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید