امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، همکاری و هم افزایی با بخش های مختلف نیروی انتظامی را در حوزستان در پیشبرد  عملیات حفاری چاه های نفت و گاز بسیار با اهمیت و تاثیرگذار دانست.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در دیدار با سردار سید محمد صالحی با قدردانی از همکاری و حسن توجه نیرو های خدوم انتظامی به ویژه پلیس راه و راهور درباره ایجاد سهولت در عملیات جابه جایی دستگاه های حفاری، افزود: نقل و انتقال به موقع دستگاه های حفاری و متعلقات آن و شتاب بخشی در این زمینه موجب تسریع در عملیات تکمیل چاه های نفت و گاز  و متعاقب آن تولیدی شدن چاه ها می شود که از نظر اقتصادی برای کشور بسیار  ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین در دیدار های جداگانه با سرهنگ دولتشاهی رییس پلیس راه استان و سرهنگ کریمی رییس پلیس راهور و سرهنگ زبیدی رییس عملیات ناجا، آسایش، آرامش  و امنیت خاطر در موقعیت و مناطق عملیاتی به ویژه نقاط مرزی را مرهون تلاش های بی وقفه ماموران تلاشگر نیروی انتظامی برشمرد و از فرماندهان و کارکنان تلاشگر این نیرو  ضمن تقدیر و تشکر برای آنان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون کرد.

در این دیدار فرمانده انتظامی خوزستان نیز در سخنانی فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران را به عنوان پیشران تولید در اعتلای صنعت نفت کشور مهم خواند و برای کارکنان این شرکت آرزوی توفیق کرد.

سردار صالحی با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در ایجاد آسایش و امنیت در جامعه ، بر ضرورت تقویت همکاری  با سازمان ها تاکید کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید