امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات ترابری یکی از ابزارهای مهم و اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه های نفت و گاز و تولید پایدار است.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمیدرضا گلپایگانی در بازدید از اداره کل ترابری و نشست با مدیر خدمات، رییس و مسوولان این  اداره کل، افزود: ترابری واحدی عملیاتی و پشتیبانی است که نقش بارزی در شتاب بخشی به گردش مته حفاری ایفا می کند.

وی توضیح داد: ارایه خدمات مطلوب  در حمل و نقل به موقع سوخت، کالا، تجهیزات و انتقال کارکنان به مناطق عملیاتی باعث تحقق به موقع برنامه های حفاری می شود.

گلپایگانی اظهار کرد: کیفیت خدمات ترابری در قالب برنامه ریزی مدون، داشتن گروه های آماده به کار در تمام ساعات شبانه روز، شتاب بخشی در کار با رعایت کامل نکات ایمنی، مقررات و ضوابط راهنمایی و رانندگی  موجب کاهش انتظارات، رضایتمندی کارفرماها، افزایش راندمان، بهره وری و در نهایت درآمد زایی سازمان می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: در عملیات حفر و تکمیل چاه ها علاوه بر نقش تاثیر گذار مجموعه کارکنان در بخش های فنی و عملیاتی و  پشتیبانی همکاران ما در مدیریت خدمات از جمله ترابری نیز نقش برجسته ای دارند و از همین رو کارکنان این حوزه می بایست پویا، توانمند، مجرب و کارآمد باشند.

وی افزود: قراردادها در ترابری باید طولانی مدت و حداقل دو تا سه سال باشد که کوچک ترین وقفه در کار عملیات بوجود نیاید و مسوولان مربوط فرصت برای ساماندهی و برنامه ریزی داشته و از پیمانکاران توانمند از نظر تجهیزات و وسائط نقلیه مناسب در این بخش استفاده به عمل آید.

گلپایگانی با بیان اینکه تفکر، تدبیر، تلاش و توکل باعث کسب نتیجه مطلوب و پویایی سازمان است، تاکید کرد: تک‌ تک کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان در راندمان و بهره وری و افزایش درآمدهای شرکت نقش موثر دارند و باید تمامی مساعی خود را در رشد و تعالی، توسعه و حفظ جایگاه شرکت در صنعت نفت کشور و انجام وظایف به نحو شایسته به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران داشتن اطلاعات  و آمار، به روز بودن تجهیزات مرتبط با عملیات حفاری، خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، آمادگی واحدهای پشتیباتی و خدماتی را یادآور شد و گفت: این مهم در پاسخ گویی  به برنامه های پیش بینی شده بسیار با اهمیت تلقی می شود.

در این نشست که مدیران خدمات و برنامه ریزی تلفیقی، مشاور مدیرعامل، رییسان حراست، روابط عمومی و مسوول پیگیری دفتر مدیر عامل شرکت حضور داشتند درباره برنامه های سال جاری، روزآمد سازی تجهیزات و ماشین آلات و آموزش کارکنان بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید