امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نمایشگاه الکامپ را زمینه ساز حضور جوانان در عرصه‌های نوین علمی و استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی را در کنترل و پیشگیری بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله موثر دانست.

به گزارش ایرنا، علی خدادادی جمعه شب در محل نمایشگاه الکامپ در نشست با رسانه های خوزستان اظهار كرد: این نمایشگاه ها می توانند زمینه ساز حضور جوانان در عرصه های نوین علمی باشند و توسعه خدمات الکترونیک نیز به خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان نیز با توجه مسئولیت های مهم خود نیازمند دسترسی به سیستم های جدید و نوین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برای کاهش خطر پذیری و افزایش ایمنی باید از سامانه های مختلف استفاده شود همانگونه که در سیل اخیر خوزستان با استفاده از پهپاد و تصاویر ماهوارهای توانستیم بسیاری از خسارت های رودخانه های کرخه و کارون را کاهش داده و از یک فاجعه بزرگ در اهواز جلوگیری کنیم. 

وی تصریح کرد : همچنین برای ارزیابی مخاطرات و تهدیدات موجود در بخش کشاورزی، نیروی انسانی، خطوط مواصلاتی و وضعیت جوی استان می توان از طریق سامانه های الکترونیکی نوین، اطلاعات دقیق را دریافت و پایش کرد.

خدادادی اظهار داشت: در حوزه ارتباطات رادیویی در مواقع بحرانی در ارتباط بین پایگاه ها به ویژه در مناطق سخت گذر و نقاط کور از تکنولوژیهای جدیدی استفاده کردیم که در انجام صحیح ماموریت ها بسیار موثر بود.

وی تصریح کرد : اگر بتوانیم نیروهای جوان را به عنوان سرمایه اصلی کشور در حوزه الکترونیک و خدمات نوین بکارگیری کنیم به توسعه روز افزون کشور کمک کردهایم.

چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک شامل ۳۰ غرفه دولتی، ۳۰ غرفه خصوصی و ۲۰ غرفه استارت آپ از ۹ آبان ماه گشایش یافت و تا ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲  در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برای بازدید عموم آزاد است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید