امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آیین معارفه سرپرست هسته گزینش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نماینده وزیر و دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت روز دوشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار شد.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این آیین دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت گفت: در سال جدید كه از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است امیدواریم شاهد فصل جدیدی در بحث گزینش باشیم.

اسماعیل عسگریان افزود: یكی از محورهای تحقق شعار سال، توسعه درونی در حوزه منابع انسانی و توانمندكردن آنهاست تا برای پیشرفت‌های بیرون سازمان آمادگی لازم وجود داشته باشد.

او تاکید کرد: باید در حوزه گزینش با انتخاب اصلح، قوی‌تر از گذشته عمل كنیم و با حساسیت و دقت نظر بالا بتوانیم نیروهای متعهد و متخصص را جذب سازمان نماییم.

دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت با بیان اینکه شاكله گزینش بر محوریت رقابت طراحی شده است گفت: اعضای هسته‌های گزینش براساس یك شرایط خاص و بررسی‌های متعدد انتخاب می‌شوند و افرادی كه در این جایگاه قرار می‌گیرند در معرض قضاوت هستند و در این حوزه رعایت عدالت و استقلال رای بسیار مهم و ضروری است.

 همچنین مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سخنانی اهمیت گزینش و حساسیت آن را بر همگان آشكار دانست و گفت: ضرورت غربالگری افراد در سازمان‌های مختلف بر كسی پوشیده نیست اما بایستی با انجام اصلاحاتی شرایط فعلی را بهبود بخشید.

علیرضا دانشی افزود: كار گزینش ساده نیست و این امر باید به صورت پیوسته و مداوم  بر سازمان اعمال شود و لازم است با همگرایی و همدلی و در راه اهداف عالیه انقلاب اسلامی کوشش نماییم و با ملاك‌های ارزشی، مجموعه‌ها را اول انسانی و سپس اسلامی نماییم.

در ادامه سرپرست جدید هسته گزینش شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره گزینش گفت: خط مشی مشخص شده برای گزینش نشان از خطیر بودن این وظیفه و رسالت دارد و هرچه‌قدر نیروهای مناسب‌تری به سازمان تزریق شود و انتخاب دقیق‌تری صورت گیرد به همان اندازه كل سازمان و نظام از آن منتفع خواهند شد.

علی سالمی گفت: امیدواریم همانند گذشته مدیران نفت و سیستم‌های نظارتی مختلف در كنار ما باشند تا بتوانیم این مسوولیت سنگین را به نحو شایسته به سرانجام برسانیم.

در این نشست مدیران عامل شركت‌های ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان نیز با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه هسته گزینش، به بیان نظرهای خود پرداختند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید