دایی آیت مبارک

یک هواپیما در خیابان‌های اهواز تاکسی شد!

ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟

 

بعد از ظهر امروز ویدیویی از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مایه تعجب شهروندان و کاربران فضای مجازی شد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، حرکت هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز هر چند عجیب است اما واقعی به نظر می‌رسد.

 

اما ماجرای حمل و حرکت این هواپیما در خیابان‌ها چه بود؟  

 

امیر آهن‌جان مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز بی‌اطلاعی در این باره اظهار کرد: بر اساس شنیده‌ها، احتمالا این هواپیما قرار است روبه‌روی هایپرمارکت پارک سنتر در مجاورت ساحل رودخانه کارون مستقر شود اما در مورد اینکه سازمان زیباسازی یا منطقه ۳ شهرداری اهواز مجوز این موضوع را داده یا خیر، پیگیری می‌کنم.

 

سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نیز به ایسنا گفت: در جریان این موضوع نیستم و این سازمان مجوزی در این خصوص صادر نکرده است.

 

حبیب خبر: خبرنگار ایسنا بهتر بود به جای پرسش از برخی مسوولان شهرداری اهواز- که در حال عید دیدنی هستند و وقت فکر کردن به مسایل حاشیه را ندارند- لاقل از سازمان هواپیمای کشوری می پرسیدند تا درمی یافتند که چون چنین هواپیماهایی از رده خارج هستند پس چه بهتر بیایند در خیابان های اهواز و مثل تاکسی ها و مسافربرهای شخصی دنبال مسافر دربستی باشند تا امورشان بگذرد!!

نگارنده معتقد است: از آنجا که همه خیابان های اهواز پت و پهن هستند و شبیه باندهای فرودگاه- مثل چهار شیر به طرف دروازه- جان می دهند برای مسافرکشی!!

دایی آیت مبارک. تاکسی های اهواز هواپیما شدند...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید