امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟

 

بعد از ظهر امروز ویدیویی از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مایه تعجب شهروندان و کاربران فضای مجازی شد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، حرکت هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز هر چند عجیب است اما واقعی به نظر می‌رسد.

 

اما ماجرای حمل و حرکت این هواپیما در خیابان‌ها چه بود؟  

 

امیر آهن‌جان مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز بی‌اطلاعی در این باره اظهار کرد: بر اساس شنیده‌ها، احتمالا این هواپیما قرار است روبه‌روی هایپرمارکت پارک سنتر در مجاورت ساحل رودخانه کارون مستقر شود اما در مورد اینکه سازمان زیباسازی یا منطقه ۳ شهرداری اهواز مجوز این موضوع را داده یا خیر، پیگیری می‌کنم.

 

سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نیز به ایسنا گفت: در جریان این موضوع نیستم و این سازمان مجوزی در این خصوص صادر نکرده است.

 

حبیب خبر: خبرنگار ایسنا بهتر بود به جای پرسش از برخی مسوولان شهرداری اهواز- که در حال عید دیدنی هستند و وقت فکر کردن به مسایل حاشیه را ندارند- لاقل از سازمان هواپیمای کشوری می پرسیدند تا درمی یافتند که چون چنین هواپیماهایی از رده خارج هستند پس چه بهتر بیایند در خیابان های اهواز و مثل تاکسی ها و مسافربرهای شخصی دنبال مسافر دربستی باشند تا امورشان بگذرد!!

نگارنده معتقد است: از آنجا که همه خیابان های اهواز پت و پهن هستند و شبیه باندهای فرودگاه- مثل چهار شیر به طرف دروازه- جان می دهند برای مسافرکشی!!

دایی آیت مبارک. تاکسی های اهواز هواپیما شدند...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید