امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن بازدید از دکل حفاری ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز، بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه حفاری در بازار صنعت حفاری تاکید کرد.

به گزارش حبیب خبر، علیرضا دانشی به همراه گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، در ششمین روز از سال جاری در محل دستگاه حفاری ۵۲ فتح حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به کارکنان، از بخش های مختلف دکل بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از بازدید از دستگاه حفاری در نشستی با حضور معاونان، مدیران و شماری ازمتخصصان هر دو شرکت در سخنانی افق روشنی را برای صنعت نفت در سال  ۱۴۰۱ پیش بینی کرد و گفت: امید است با همت و تلاش جهاد گونه کارکنان بتوانیم در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیش از پیش تلاش کنیم.

او افزود: فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، مهم، اساسی و نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد، بنابراین ارتقای شاخص‌ها، آماده به کار بودن ناوگان، کار بر اساس برنامه زمانبندی، بازسازی و نوسازی دکل های حفاری، به کارگیری راهکار ها در افزایش راندمان وکیفیت گرایی از انتظارات این شرکت است.

دانشی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران از توانمندی و دانش فنی بالایی در حوزه خدمات تخصصی صنعت حفاری و حفر چاه های نفت و گاز برخوردار است اظهار کرد: این شرکت می بایست جایگاه خود را در بازار صنعت حفاری کشور بیش از پیش تقویت کند، تا به عنوان یک شاخص مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

* آمادگی برای حضور بیشتر در پروژه های توسعه ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

 به گزارش حبیب خبر، در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضبا ابراز خوشنودی و قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جمع تلاشگران این صنعت گفت: همگرایی، تعامل و همکاری در خودکفایی و تحقق اهداف توسعه ای صنعت نفت در سر فصل برنامه های این شرکت قرار دارد.

حمیدرضا گلپایگانی با تشریح فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تنگناها، به سوابق درخشان همکاری بین متخصصان دو شرکت در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: این شرکت برای حضور بیشتر در پروژه های توسعه ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آمادگی کامل دارد .

وی هدف راهبردی متخصصان صنعت نفت را خود اتکایی، استقلال  و اعتلای کشور عنوان و اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، بازسازی ناوگان و تجهیزات حفاری، برنامه ریزی برای کاهش انتظارات، کارآمدی و افزایش بهره وری، صدور خدمات فنی و مهندسی و پاسخگویی به نیاز های صنعت نفت از مهمترین اهداف کیفی در سال جاری است

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری دیدگاه ها و نظرهای خود را بیان کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید