امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش محسوس واکسیناسیون در هفته گذشته، گفت: روند واکسیناسیون با سرعت بسیار کند ادامه دارد! 

 

دکتر سید محمد علوی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: به رغم نوسانات وضعیت بیماری و افزایش اندک شاخص‌های ابتلا و بستری کرونا در دو روز پایانی هفته گذشته، در مجموع در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن شاخص‌های اپیدمیولوژیک بیماری یعنی موارد ابتلا ۴۸.۵ درصد،  موارد بستری ۲۴.۳ درصد و موارد فوت ۳۳.۳ درصد کاهش یافته است. 

 

 او افزود: این شرایط موجب شده خوزستان بدون شهر قرمز، یک شهر نارنجی، ۱۸ شهر زرد و هشت شهر آبی داشته باشد که وضعیت خوبی است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش محسوس آمار واکسیناسیون در هفته گذشته گفت: روند واکسیناسیون با سرعت بسیار کند ادامه دارد. آمار واکسیناسیون نوبت اول در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۸۰ درصد، نوبت دوم حدود ۷۰ درصد و نوبت سوم نیز حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است که این مساله به دلیل کاهش مراجعه افراد به مراکز واکسیناسیون است.

 

علوی با ابراز نگرانی از تاخیر در تزریق نوبت‌های بعدی واکسن افزود: در خوزستان حدود ۴۶۳ هزار نفر معادل ۱۴ درصد در تزریق نوبت دوم و حدود یک میلیون و ۱۶۸ هزار نفر معادل ۵۲ درصد در تزریق نوبت سوم تاخیر دارند. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید