امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهبودیافتگی ۹۸ درصدی مبتلایان به کرونا در خوزستان

 

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از میزان ۹۸ درصدی بهبودیافتگی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد.

 

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۵۵۸ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته ۱۷۴ نفر کمتر بوده است.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی افزود: پس از تست‌های انجام شده، ۱۶۳ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، ۴۸ مورد کمتر شده است.

 

وی بیان کرد: در این مدت هشت بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان‌ها نسبت به روز قبل ۱۳ نفر کمتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در این روز، ۴۵۰ بیمار نیز بهبود یافتند که با احتساب بیمارانی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، میزان بهبودیافتگی در خوزستان به مرز ۹۸ درصد رسیده نزدیک شده که شاخص خوبی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید