امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از عزم دولت سیزدهم بر رفع غبار محرومیت از چهره خوزستان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، محمد خانچی در آیین آغاز به کار عملیات آبرسانی به ۱۸۹ روستای بی بهره از آب آشامینی با ابراز خرسندی از حرکت جهادی و شبانه‌روزی بسیج در رفع غبار محرومیت از چهره استان، به عزم جدی دولت سیزدهم بر رفع مشکل های استان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه بسیجی و جهادی تمام توان خود را برای سرعت‌بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در استان، به کار گیرند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: توافق نامه ای میان سپاه ولی عصر خوزستان و آبفای خوزستان منعقد شد که بر اساس آن، مجموعه توانمند سپاه در سطح استان به بحث  محرومیت زدایی در رفع تنش های آبی ورود خواهد کرد.

او افزود: امیدواریم با این ورود جدی و جهادی که در این باره روی خواهد داد در سال آینده شاهد مشکل کمتری درباره آب آشامیدنی مناطق هدف و روستاهای استان باشیم.

در ادامه آیین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از عزم سپاه برای کمک به رفع محرومیت در روستاها و رفع مشکل آبی در سطح استان خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی و آبادانی و پیشرفت سپاه در کنار دولت سیزدهم با حضور جدی در مناطق محروم تمام از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت دریغ نخواهند کرد.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعمل آبفا خوزستان نیز با اشاره به عملیات آبرسانی به ۱۸۹ روستای بدون آب آشامیدنی در قالب ۳۰ پروژه ابراز امیدواری کرد: عملیات آبرسانی روستاهای استان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید