امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز جنوب، مدیران و کارکنان مناطق نفتخیز جنوب روز جمعه با حضور در راه پیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهرهای اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، فریاد استقلال و عزت کشور سر دادند.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه این مراسم با بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن‌ماه یادآور خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های نسل انقلاب برای برقراری حکومت اسلامی و الهی در مقابل فرهنگ منحط غربی است.

 علیرضا دانشی افزود: این انقلاب، انقلاب عقیده و رسیدن به آرمان‌ها بوده و  اکنون با تمام مشکل هایی که غرب و استکبار برای نظام انقلابی و اسلامی ایجاد کرده پُرشورتر و بالنده‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت قله‌های رفیع استقلال و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی انسانی است که امیدواریم به‌زودی شاهد شکوفایی آن در همه عرصه‌ها باشیم.

 او با بیان اینکه مبانی فکری و اعتقادی انقلاب از مرزهای کشور فراتر رفته است ادامه داد: به حول و قوه الهی در نقاط عالم آزادی‌خواهان و آزادی طلبان در حال مطالبه خواسته‌های خود از فرهنگ‌های استکباری هستند.

دانشی افزود: با وجود مشکل هایی که اسکتبار از ابتدای انقلاب تا کنون ایجاد کرده با پایداری ملت رشید اسلامی ایران می‌توانیم شاهد شکوفایی فرهنگ اصیل اسلامی در کل عالم باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: صنعت نفت نیز در راه اهداف انقلابی تمام قد در خدمت نظام بوده و هست و بیش از پیش در راه شکوفایی اقتصاد کشور گام بر خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید